نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

2014-10-09

نویدنو  18/07/1393 

 

 

 

بیانیه ای از حزب کمونیست اسرائیل

برگردان : مهرگان

 رفقای گرامی

حزب کمونیست اسرائیل  دخالت امپریالیستی تحت رهبری امریکا در عراق و سوریه را به شدت محکوم می کند. ما آشکارا اذعان می کنیم که باید علیه بیداد وجنایت هایی که سازمان های ارتجاعی نظیردولت اسلامی ، جهاد النصره و همانند های آن ها انجام داده اند جنگید و آن را محو کرد . در عین حال مبارزه علیه این سازمان های کشتار جمعی و برای شکست نهایی آن ها نمی تواند توسط قدرت های امپریالیستی که تمام اشتیاق آن ها تعویض بیدادی برای بیداد دیگر است هدایت شود یا موفقیت یابد .   

 زیر نقاب دفاع از "دموکراسی " ، "حقوق بشر" و " آزادی" ،  امریکا ، ناتو ، اتحادیه اروپا ونیروهای مختلف امپریالیست و پشتیبان های آن ها تلاش کرده اند منافع تنگ خود را به طور نمونه با حمایت از دیکتاتورهای دست نشانده خود به هزینه سلامتی خلق ها تعقیب کنند.معمولا، خود امپریالیسم است که سازمان های بسیار فاشیست وکشنده را پرورش می دهد که بعدا  زمانی که به شرکای امپریالیست خود پشت می کنند ، محکوم می شوند واز سوی شرکای خود مورد حمله قرار می گیرند. و اکنون با داعش و جنگ جویان همکار آن ها چنین است . از یک طرف ، بسیاری از دموکراسی های بورژوازی به نیروهای مشترک با امپریالیسم امریکا  در بمباران دولت اسلامی می پیوندند . از سوی دیگر ، هر گز نمی توان فراموش کرد که همان امریکا  ومتحد های آن بودند که عملا دولت اسلامی را ایجاد کردند – آن را مسلح کردند ، مجهز کردند ، تامین مالی نمودند وآن را به طور کامل ساختند.   

 با تهاجم به عراق و بعد دخالت در سوریه ، امریکا برای بی ثبات کردن آن کشور ها و تکه تکه کردن ان ها تلاش کرده بود . مانند قبل از طالبان ، امریکا اعتقاد داشت که حمایت از داعش و همانند های آن می تواند آن نقشه را نجات دهد و محاصره امپریالیستی را هر چه بیشتر توانمند سازد .افسوس ! "رویا " که وجود داشت ، به کابوس تبدیل شده است .   

 نه به امپریالیسم !

نه به دولت اسلامی داعش !

برای همبستگی با خلق های عراق وسوریه !

برای دموکراسی  وعدالت واقعی برای همه !

07.10.2014

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: