نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 

2014-08-01

نویدنو  09/05/1393 

 

 

بیانیه مشترک حزب های اروپایی

 " آن ها روز اول برای دستگیری کمونیست ها آمدند"

همبستگی با کمونیست ها وضد فاشیست ها در اکرایین

برگردان : مهرگان

حزب کمونیست اکرایین از پارلمان ملی اخراج شده است .حزب اکنون  آن چنان که از سوی وزیر دادگستری در خواست شده در معرض تهدید به ممنوعیت است .

در انتخابات عمومی سال 2012 حزب کمونیست اکرایین 13 درصد آرا را ، که بیشترین حد آن در شرق وجنوب کشور در حوزه های کارگران به 20 و 25 درصد رسید  ، کسب کرد .

رژیم که در توطئه فوریه قدرت را کسب کرد ، با مخالف های خود در کشور با تانک ها وهواپیماهای جنگی ، با آتش زدن ها  وتجاوزها  از سوی  باندهای چماق دار ، با تعقیب وآزار ، با دروغ  ها و تبعیض ها ، مبارزه می کند. رژیم منسوب شده از سوی الیگارش ها و سازمان های فاشیستی همچون سوبودا و جناح راست ، تایید شده از سوی اتحادیه اروپا و ناتو بعنوان " دولت " و مورد حمایت مالی میلیاردها یورو ودلار از سوی اتحادیه اروپا وامریکا ، اکنون در حال برداشتن گام بعدی برای حذف مخالف های سیاسی خود است .

رسوایی واقعی علیه کمونیست ها بر تنها حزب سیاسی بودن آن ها در اکرایین استواراست که بی قید وشرط از صلح ودرخواست عقب نشینی ارتش ، " گارد ملی " تحت نفوذ فاشیست ها ، و واحد های نظامی اضافی از شرق به کشور طرف داری می کند.

شوق ممنوع کردن حزب کمونیست اکرایین در هم شکستن مقاومت علیه خصوصی سازی را نیزهدف گرفته است که به شدت از سوی کمونیست ها مورد انتقاد قرار داشته است ، چون آن ها انحصارا به منافع الیگارش های حاکم در اکرایین و انحصارهای غربی خدمت می کنند . علاوه بر این ، اقدام های ریاضتی به صورت فزاینده ای به اجرا گذاشته می شوند که بسیاری از آن ها به حقوق بگیر ها و بازنشسته ها آسیب می زند .   

رژیم کیف تجربه شیلی تحت حاکمیت پینوشه ، ترکیبی از لیبرالیسم افراطی و شیوه های دیکتاتوری فراهم شده تحت هدایت خدمات جاسوسی امریکا سی آی ا را به یاد می آورد .

نماینده های سووبودا شریک دولت نئو فاشیست ، اخراج کمونیست ها از پارلمان را با سردادن سرود ملی جشن گرفتند. پیروزی آن ها حقیقتا تاریخی ، وانتقامی برای 1945 است که ارتش شوروی فاشیست های المان و متحد های اکرایینی آن ها را شکست داد .

حزب کارگرهای بلژیک ، حزب کمونیست المان ، حزب کمونیست نوین هلند ، و حزب کمونیست لوکزامبورگ اعتراض شدید خود را به حمله به کمونیست ها و تمام ضد فاشیست ها در اکرایین اعلام می کنند . ما از دولت های کشورهای خود درخواست می کنیم به روشنی علیه تصرف کننده های فاشیست قدرت در اکرایین موضع گیری نمایند . 

همبستگی با ضد فاشیست ها وحزب کمونیست اکرایین !

مقاومت علیه خطر جنگ !

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: