نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 

2014-08-13

نویدنو  22/05/1393 

 

 

 

بیانیه هیئت سیاسی حزب کمونیست عراق

در همبستگی با مردم یزیدی عراق

برگردان : مهرگان

 تلاش های جمعی ملی برای باز پس گیری حوزه های تصرف شده از سوی باندهای جنایتکار دولت اسلامی (داعش) ضروری است

 ما با خشم ومحکومیت شدید رفتارهای وحشیانه و جنایت های مخوف انجام شده از سوی باندهای جنایتکار "دولت اسلامی"  (داعش) علیه مردم یزیدی را که نابود کردن این فرهنگ بومی و مولفه مذهبی عراق را هدف گرفته است دنبال کرده ایم . باندهای تروریست ورذل کودکان یزیدی را کشته اند ، زنان آن ها را دستگیر وبه بردگی کشیده اند ، معبدها یشان را ویران کرده اند و به نشانه های مذهبی آن ها بی حرمتی نموده اند .این جنایت های شریرانه بر اساس قوانین جهانی بعنوان جنایت علیه بشریت طبقه بندی می شوند.

 این جنایت ها پرده دیگری از رشته حمله های بربرمنشانه به راه افتاده از سوی باندهای تروریست "دولت اسلامی"(داعش) علیه میهن و مردم عراق را به نمایش می گذارد . این جنایت بخشی از برنامه ای است که در سراسر سرزمین عراق ، با تاثیر بر تمام شهروند ها ، اعم از عرب ها ، کردها ، ترکمن ها و شاباک ، مسلمان ها ، مسیحی ها و یزیدی ها ، سنی ها وشیعه ها گسترده است .

 ضمن بیان مجدد همبستگی کامل حزب کمونیست عراق با مردم یزیدی در مخمصه بیرحمانه ای که در آن گرفتارند و هم دردی با آن ها در نتیجه این مصیبت ، آمادگی خود را برای فراهم آوردن تمام کمک های امکان پذیر و همکاری در تلاش مشترک برای تسکین رنج های آن ها اعلام می کنیم .

 ما از دولت عراق و تمام نهادهای آن خواهان سرعت بخشیدن به تحویل کمک های امدادی به صد ها هزارنفر اخراج شده ای که برای پناه گرفتن در کوهستان ها و غارها در شرایط وخیمی تلاش می کنند ، و تدارک منبع های انسانی ، مادی وفنی مورد نیاز برای انجام کامل این وظیفه های فوری هستیم . در این رابطه ، ما سازمان های جهانی و جامعه جهانی را به بررسی آن چه در عراق بعنوان جنایت علیه بشریت درحال وقوع است دعوت می کنیم .

 باز پس گیری حوزه های تحت تصرف "دولت اسلامی"و نابود کردن آن هدف های فوری وبلافاصله ای هستند که نیازمند بسیج همه تلاش های ملی است . این امر نیازمند  سرعت بخشیدن به کوشش ها در غلبه براختلاف های موجود بین دولت فدرال و دولت منطقه ای کردستان و دست یابی به وسیع ترین همکاری و هماهنگی ممکن در سطح های سیاسی ونظامی برای بر طرف کردن خطرهای تهدید کننده عراق است . این امر همچنین نیازمند حل سریع تعیین نامزد نخست وزیری و آغاز شکل دادن به  دولت وحدت ملی فراگیراست که بتواند  وظیفه های رعب آور رو در روی کشور ما در این  مقطع تاریخی را هدف قرار دهد .

بغداد – 6 اوت 2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: