نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-05-16

نویدنو  27/02/1394 

 

 

 

 

وقوع کودتای دولتی در برزیل

بیانیه حزب کمونیست فدراسیون روسیه 12مای 2016

برگردان : م . چابکی

مجلس سنای برزیل دیلما روسف رئیس جمهور قانونی کشور برزیل را با بهانه واهی به مدت شش ماه به حال تعلیق در آورد.

تصمیم از سوی کارزار قدرتمند سنا برای بی ثباتی اوضاع اقتصادی وسیاسی در برزیل اتخاذ شد . ما باردیگر شاهد "انقلاب رنگی" از سوی امریکا برای برقراری حاکمیت خود در کشوری هستیم که رئیس جمهور آن منافع مردم را فراتر از منافع انحصار های امریکایی قرار داده و سیاست های اقتصادی واجتماعی را در کشور خود هدایت می کند.   

امریکا از هر وضعیتی در رابطه با اعتراض های اجتماعی ، برای تغییر رژیم ونصب رئیس جمهوری وفادارتر به امریکا استفاده می کند.  

امریکا همچنین وحشت دارد که در چارچوب بریکس ، که برزیل و روسیه عضو آن هستند ، کشور به سمت تقویت سیاست اقتصادی مستقل ، به محاسبه بر مبنای پول ملی روی خواهد کرد ، که (این رویکرد) بی درنگ سبب آسیب جدی به " جهانی سازی راه امریکا" وارد خواهد کرد و شوق کشورهای بسیاری را برای خروج از قیمومیت امریکا تقویت خواهد نمود .

ما آن چه را در برزیل در حال وقوع است بعنوان تلاشی کودتایی سازمان یافته از سوی امریکا وبه دست الیگارشی فاسد ملی با هدف باز داشتن یک پارچگی نیروهای مترقی در مبارزه برای دموکراسی واقعی و توسعه اقتصادی ارزیابی می کنیم .

حزب کمونیست فدراسیون روسیه خواستار توقف فوری بی ثبات سازی وضعیت سیاسی در کشور ، عدم دخالت در امور داخلی کشوری مستقل ، تامین حق مردم برزیل برای تعیین آینده سیاسی خودشان است .

حزب کمونیست فدراسیون روسیه همبستگی شدید خود را با مردم برزیل ، که برای توسعه مستقل سیاسی و اقتصادی کشور خود مبارزه می کنند ابراز می دارد

صدر حزب کمونیست  گ.آ. زوگانف

برگرفته از سایت حزب کمونیست فدراسیون روسیه

برگردان : م . چابکی 24 اردیبهشت 1395 برابر با 14 / 05/ 2016

https://kprf.ru/party-live/cknews/155089.html

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: