نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-04-23

نویدنو  04/02/1394 

 

 

 

 

یاوه گویی های راه توده

سایت راه توده در شماره 548 خود به ظاهر گزارشی از مراسم یاد بود دکتر بنی طرف چاپ کرده است که از جمله در بخشی از آن چنین نگاشته است :

"خدمت رفقای راه توده!

من در مراسم یاد بود دکتر بنی طرفی حضور داشتم و این چکیده ایست از آنچه در این مراسم شاهد بودم و شنیدم. متاسفانه امکان ضبط و یادداشت برداری نداشتم و آنچه به یادم مانده است را می نویسم.

این مراسم سه سخنران برجسته داشت. دکتر پیمان، رسول مهربان و محمد علی عموئی. عده ای چپ رو هم بودند که بر خلاف سخنان متین و منطبق با شرایط توسط دکتر پیمان و رفیق عموئی حرف هائی زدند که خود به خود با بی محلی جمعیت حاضر همراه شد. حرف هائی که ظرف زمان و مکان را در نظر نداشت و ..."[1]

در نوشته بالا  هیچ مشخص نیست چه کسانی ، چه مطالبی را بیان کرده اند که به مذاق آقایان خوش نیامده است . ولی این نگارنده که در جلسه فوق شرکت داشتم ، تمامی مطالب عرصه شده را سخت جذاب وپر محتوا یافتم . ضمنا جمله " که خود به خود با بی محلی جمعیت حاضر همراه شد." کذب محض است .

معلوم نیست که گردانندگان سایت مزبور با چه نیت وهدفی چنین مطالب سخیفی را منتشر کرده اند . هرچه هست این عمل به شدت تفرقه افکنانه ومذموم است . بهترین قاضی در این میان شرکت کنندگان در مراسم مزبور می باشند

در اینجا لازم می دانم از گردانندگان سایت مورد نظر در خواست کنم ،از این روش های زشت دست بردارند

 متاسفانه این اولین بار نیست که سایت مزبور دست به چنین روش هایی می زند . تلاش برای تفرقه افکنی در میان صف نیروهای چپ داخل کشور بارها از سوی گردانندگان سایت مزبور دیده شده است . نمونه آن برخورد های توهین آمیز با دکتر رییس دانا ودیگر کسانی است که اندک اختلافی با مشی سایت مزبور داشته ویا دارند ، می باشد .

در اینجا لازم است توجه همگان به روش مماشات این سایت با اقتصاد دانان لیبرال وطرفداران عریان وابستگی اقتصاد ایران به امپریالیست ها  جلب کنم وضمنا هشدار بدهم که در صورت تکرار این رفتار زشت از سوی گردانندگان سایت مذکور ناگزیر به برخورد  مناسب با این سایت هستیم .

با تشکر

امضاء محفوظ

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: