نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2014-11-29

نویدنو  09/09/1393 

 

 

 

 

بیانیه هیئت صلح فارک :

دو سرباز حرفه ای در ارائوکا آزاد شدند

برگردان : مهرگان

هاوانا 25 نوامبر 2014

ما به مردم کلمبیا اطلاع می دهیم که سربازهای حرفه ای پائولو سزار ریورا و جاناتان آندرز دیاز ، که در نبرد 9 نوامبر دستگیر شده بودند ، از سوی فارک  صحیح وتندرست در دشت های آرائوکا آزاد شدند . دو سرباز ، عضو نیروی ضربت کوئیرون ، بدون هیچ آزاری به یک هیئت بشر دوستانه ، شامل نماینده هایی از کشورهای متعهد به روند صلح ، کوبا و نروژ ، و صلیب سرخ جهانی تحویل شدند. 

فارک به هدف های مرحله نخست موافقت نامه ویژه بشر دوستانه وفا دار است ، و از این لحظه تلاش خود را بر آزادی ژنرال روبن داریو آلزاته ، فرمانده نیروی ضربت تیتان و همراهان او ، سرجوخه خوزه رودریگز کنتراس و گلوریا اوررگو وکیل متمرکز خواهد کرد . ما امیدواریم که عملیات تحت مدیریت وزارت دفاع و محاصره نظامی علیه غیر نظامی ها به زودی بر طرف خواهد شد . در این راستا که آزادی افراد فوق بتواند به سرعت ، بدون هیچ مخاطره ای برای طرفین به پیش رود. 

ما خوشحالیم که احساس صلح وآشتی هر روز قلب ها و وجدان های بیشتری را به دست می آورد . تعهد وتصمیم همه کلمبیایی ها به صلح همراه با عدالت اجتماعی و دموکراسی باید به یک جریان نیرومندی ، مانند  جریان رودخانه آتراتو  تبدیل گردد .

هیئت صلح فارک

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: