برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2023-10-26

نویدنو 1402/08/04       Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • ما همبستگی کامل خود را با مردم فلسطین ابراز می‌کنیم و تهاجم نظامی، محاصرهٔ غیرانسانی، و نسل‌کشی وحشیانهٔ اسرائیل در نوار غزه را محکوم می‌کنیم که در آن هزاران غیرنظامی و کودک و سالمند کشته و از دسترسی به غذا، آب، دارو، و برق محروم شده‌اند. ما حمایت آمریکا، بریتانیا، ناتو، و اتحادیهٔ اروپا از تهاجم اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

 

 

اطلاعیه بیست و سومین نشست بین‌المللی حزب‌های کمونیست و کارگری جهان دربارۀ تهاجم نظامی، محاصرۀ غیرانسانی، و نسل‌کشی وحشیانۀ اسرائیل در نوار غزه

ما حزب‌های شرکت‌کننده در بیست و سومین نشست بین‌المللی حزب‌های کمونیست و کارگری، (IMCWP) که از ۱۹ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۲۳ در ازمیر ترکیه برگزار شد،

۱. خواستار توقف فوری تجاوز و محاصرهٔ اسرائیل در نوار غزه و کرانهٔ باختری هستیم. ما از مردم [جهان] می‌خواهیم که برای پیشبرد مبارزه و سازمان‌دهی حرکت‌های مردمی علیه تجاوز اسرائیل، در سراسر جهان همچنان به خیابان‌ها بیایند.

ما همبستگی کامل خود را با مردم فلسطین ابراز می‌کنیم و تهاجم نظامی، محاصرهٔ غیرانسانی، و نسل‌کشی وحشیانهٔ اسرائیل در نوار غزه را محکوم می‌کنیم که در آن هزاران غیرنظامی و کودک و سالمند کشته و از دسترسی به غذا، آب، دارو، و برق محروم شده‌اند. ما حمایت آمریکا، بریتانیا، ناتو، و اتحادیهٔ اروپا از تهاجم اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

۲. ما اشغال چند دهه‌یی سرزمین‌های فلسطینی به‌دست اسرائیل و کشتار، زندان، آزار و اذیت، و شهرک‌سازی‌ها را محکوم می‌کنیم. ما از حق مردم فلسطین برای داشتن میهنی آزاد و حاکم بودن بر سرزمین خودشان دفاع می کنیم. ما خواهان پایان دادن به اشغال [سرزمین‌های فلسطین توسط] اسرائیل، ایجاد و به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطین، توقف ایجاد شهرک‌ها و برچیدن شهرک‌های غیرقانونی در سرزمین‌های فلسطین، آزادی زندانیان از زندان‌های اسرائیل، و بازگشت پناهندگان [فلسطینی] مطابق با قطعنامه ۱۹۴ سازمان ملل متحد هستیم.

اشغال فلسطین به‌دست اسرائیل، با حمایت امپریالیسم آمریکا و ناتو، منشأ رنج مردم فلسطین و همهٔ ملت‌های منطقه است. تا زمانی که این اشغال ادامه داشته باشد، درگیری‌ها ادامه خواهد داشت، ملت‌ها از زندگی در صلح محروم خواهند ماند، و در معرض خطر گرفتار شدن در گرداب جنگی عمومی خواهند بود.

۳. حزب‌های کمونیست و کارگری شرکت‌کننده در این بیست و سومین نشست بین‌المللی همبستگی انترناسیونالیستی خود را ابراز می‌کنند و از کارگران، ملت‌ها، جوانان، در همهٔ کشورها می‌خواهند که مبارزه برای متوقف کردن قتل‌عام در نوار غزه و پایان دادن به اشغال فلسطین به‌دست اسرائیل را تقویت کنند و همبستگی قاطع خود را با مبارزهٔ عادلانۀ مردم فلسطین ابراز کنند.

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست