برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2023-10-14

نویدنو 1402/07/22       Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • این حمله‌ها تاکنون به کشته شدن بیش از یک هزار شهروند غیرنظامی فلسطینی، و زخمی شدن بیش از پنج هزار نفر دیگر با زخم‌های جدی، که ازجمله صدها نفر از آن‌ها در شرایط بحرانی قرار دارند منجر شده است. بسیاری از این قربانی‌ها کودکان، زنان و سالخوردگان هستند. تمام خانواده‌ها از خانه‌هایشان بیرون رانده شده‌اند. ویرانی و انهدام گسترده روی تعداد عظیمی از ساختمان‌ها، تسهیلات و زیرساخت‌های غیرنظامی تاثیر گذاشته، ازجمله بسیاری از حومه‌ها و محلات با خاک یکسان شده اند.

 

 

 تحریریه نویدنو:

 درخواست فوری حزب مردم فلسطین:

 تروریسم اشغال اسرائیلی و تجاوز بی رحمانه علیه مردم فلسطین را متوقف کنید

 درخواست فوری

به حزب‌ها و نیروهای چپ و ترقی خواه، جنبش‌های همبستگی، و مردم آزاده جهان

حزب مردم فلسطین: تروریسم اشغال اسرائیلی و تجاوز بی رحمانه علیه مردم فلسطین را متوقف کنید

حزب مردم فلسطین با این درخواست فوری تمام حزب‌های چپ و نیروهای ترقی خواه، جنبش‌های همبستگی، دوستان مردم ما، و مردم آزاده جهان را فرا می خواند برای واکنش به موقع و طرف‌داری دولت‌ها و تصمیم گیران کشورهایشان و تمام نهادهای بین‌الملی از طریق اعتراضات، تحصن و تمام ابزارهای ممکن برای موارد زیر اقدام کنند:

دخالت فوری برای متوقف کردن جنگ و تجاوز خونینی که ازسوی دولت اشغالگر اسرائیل با تمام ارتش و ماشین نظامی اش از روز شنبه علیه مردم محاصره شده ما در نوارغزه به راه افتاده است. هواپیماهای جنگی اسرائیل، کشتی‌های جنگی، و توپخانه به بمباران گسترده و شدید بی تبعیض محله‌های مسکونی و تمام تسهیلات غیرنظامی، از جمه بیمارستان‌ها و مراکز مراقبت، تامین کننده‌های موادغذایی، محل‌های عبادت و آموزش، و تیم‌های پزشکی و خدمات و رسانه ادامه می‌دهند. این حمله‌ها تاکنون به کشته شدن بیش از یک هزار شهروند غیرنظامی فلسطینی، و زخمی شدن بیش از پنج هزار نفر دیگر با زخم‌های جدی، که ازجمله صدها نفر از آن‌ها در شرایط بحرانی قرار دارند منجر شده است. بسیاری از این قربانی‌ها کودکان، زنان و سالخوردگان هستند. تمام خانواده‌ها از خانه‌هایشان بیرون رانده شده‌اند. ویرانی و انهدام گسترده روی تعداد عظیمی از ساختمان‌ها، تسهیلات و زیرساخت‌های غیرنظامی تاثیر گذاشته، ازجمله بسیاری از حومه‌ها و محلات با خاک یکسان شده اند. بیش از 250 هزار نفر در نتیجه این تجاوز مداوم که اجرای سیاست زمین سوخته، نسل کشی و آواره سازی اجباری مردم است آواره شده اند. این علاوه برجنایت تشدید محاصره بر بیش از دو میلیون و دویست هزار نفر مردم ساکن در نوارغزه است که آب، برق، سوخت، غذا، دارو، و تجهیزات پزشکی آن‌ها را قطع کرده‌اند.  

حزب مردم فلسطین ضمن انتشار این درخواست فوری، شمارا فرا می‌خواند و از شما درخواست می‌کند که این جنگ آشکار و سامانه مند علیه مردم ما در سرزمین‌های فلسطین اشغال شده- ساحل غربی، نوار غزه و اورشلیم- را افشا کنید، که اسرائیل مانند قدرتی اشغالگر، با تحریک آشکار و روشن و حمایت از سوی ایالات متحده عمل می‌کند. امریکا امکانات نظامی و جاسوسی و ابزارهای رسانه‌ای مختلف خود را، به انحراف افکارعمومی جهان نسبت به واقعیت آن چه در فلسطین و خاورمیانه رخ می‌دهد ، و برای سرپوش گذاشتن روی جنایت‌های جنگی مرتکب شده از سوی اسرائیل و رفتارهای تروریستی و نژادپرستانه آن علیه مردم فلسطینی ما اختصاص داده است. ما شما را به اقدام فوری برای جلوگیری از تمام سیاست‌ها و رفتارهای اسرائیل و متعهد کردن آن به وفاداری به قوانین بین‌المللی و کنوانسیون‌های محافظت از حقوق بشر، و اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل فرا می‌خوانیم.

حزب مردم فلسطین

12 اکتبر 2023

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست