نویدنو:27/09/1386                                                                     صفحه قابل چاپ است

بیانیه اتحادیه جوانان دموکرات لبنان

برگردان : هاتف رحمانی

لبنان امروز شاهد ترور جدیدی بود که فرانکویس ال حاج افسر بلند پایه ارتش و نامزد رهبری ارتش لبنان برای دوره بعد را مورد حمله قرارداد. 

 ارتش لبنان نقش خوبی در بازداری احزاب فرقه گرای مختلف کشور از کشاندن لبنان به جنگ داخلی ایفا کرده بود و در تنش های میان نیروهای دولتی و گروه های اپوزسیون نقش میانجی را به عهده داشت .

 این ترور بعنوان پیامی به تمام گروه های لبنانی و به ویژه ارتش لبنان نشان می دهد  که نیروهای  امپریالیستی می توانند و می خواهند اوضاع امنیتی لبنان را کنترل نمایند و تمام توان خود را برای اجرای  طرح ها یشان  برای کشور ما صرف خواهند کرد.

 ما از جوانان لبنان می خواهیم که این حادثه زشت را همچون درسی در باره تهدید تقسیمات فرقه ای  و امپریالیسم  و مداخلات منطقه ای در نظر گیرند که بر اختلاف های محلی و سوء استفاده از آنها برای کنترل کشور ما سرمایه گذاری می کنند.

 در حال حاضر  متحد کردن تمام جوانان علیه فرقه گرایی در لبنان و مبارزه برای سیستم سکولاری که باب اصلاحات اقتصادی و سیاسی را در آینده باز می کند بیش از همیشه   دارای اهمیت است . ما از رفقای خود در سراسر جهان نیز می طلبیم که همبستگی خود را با اوضاع امنیتی دشواری که جوانان لبنانی را در زندگی روزانه آنها تهدید می کند اعلام نمایند .

اتحاد یه جوانان دموکرات لبنان

 

بازگشت به صفحه نخست                                   

Free Web Counters & Statistics