نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2019-03-03

نویدنو  12/12/1397 

 

 

  • حزب توده ایران از مبارزهٌ قهرمانانه فرهنگیان و خواسته‌های به‌حق آنها حمایت کرده و کارزارِ تحصن سراسری سه روزه را اقدامی درست در راستای تحقق حقوق فرهنگیان و همه زحمتکشانِ فکری و یدی کشور ارزیابی می‌کند.

 

 

درود پرشور بر فرهنگیانِ ترقی‌خواه میهن ما !

حزب توده ایران از تحصن سراسری سه روزه فرهنگیان حمایت می‌کند!

برپایه فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران، روزهای ۱۲, ۱۳, ۱۴ اسفندماه آموزگاران و دبیرانِ سراسر کشور برای دستیابی به حقوق حقه خود اقدام به‌اعتراض و تحصنِ سراسری در مقیاس کشور خواهند نمود.

رژیم ولایت‌فقیه و مسئولان وزارت آموزش و پرورش تاکنون خواسته‌های فرهنگیان کشور را برآورده نکرده و تنها به وعده‌های بی‌پشتوانه بسنده کرده‌اند. پس از اعتصاب سراسری مهر و آبان ماه امسال، باوجود وعده‌های مکرر مسئولان، هیچ‌یک از مطالبه‌های فرهنگیان به‌طور جدی مورد توجه قرارنگرفته و شرایط کار، امنیتِ شغلی و معیشتِ آموزگاران با وخامت بیشتری روبرو شده‌است. از این‌رو شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران با انتشار بیانیه‌ای به‌تاریخ ششم اسفند ماه باردیگر با تاکید بر خواسته‌هایی چون: "آزادی فعالان صنفی و فرهنگی، رفع موانع قانونی برسر فعالیتِ آزاد و رسمی تشکل‌های صنفی فرهنگیان، اختصاص سهم کافی و وافی در بودجه سال ۹۸ به آموزش و پرورش، ترمیم اساسی حقوق فرهنگیان و پرداختِ تمام معوقات آنها اعم از معلمان خریدخدمت، حق‌التدریسی و . . . ، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی با شاغلان و ارتقاء آن به بالای خط فقر، لغو بیمه‌های ناکارآمد تکمیلی . . . و توقفِ سیاستِ پولی‌‌سازی مدارس . . . " اعلام نموده‌است: "معلمان سراسرِ کشور در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اسفندماه ۹۷ با حضور در دفتر مدارس از رفتن به کلاسِ درس خودداری نموده، به‌روش‌های ممکن، دانش‌آموزان و اولیای آنها را از اهداف این اقدام آگاه می‌نمایند."

حزب توده ایران از مبارزهٌ قهرمانانه فرهنگیان و خواسته‌های به‌حق آنها حمایت کرده و کارزارِ تحصن سراسری سه روزه را اقدامی درست در راستای تحقق حقوق فرهنگیان و همه زحمتکشانِ فکری و یدی کشور ارزیابی می‌کند. حزب ما با همه امکانات و توان در کنار و همراه فرهنگیانِ ترقی‌خواه ایستاده و همبستگی خودرا با آنان اعلام می‌دارد. ما همهٌ نیروهای مترقی، انقلابی، آزادیخواه و میهن‌دوست را به پشتیبانی از مبارزهٌ عادلانه و به‌حقِ فرهنگیان دعوت می‌کنیم.

 

درود پرشور بر فرهنگیان مترقی و آزادیخواه کشور!

معلم زندانی آزاد باید گردد!

برنامهٌ خصوصی‌سازی آموزش باید متوقف گردد!

هرچه گسترده‌تر باد همبستگی گردان‌های جنبش مردمی در مبارزه علیه رژیم ولایت‌فقیه!

کار نان آزادی

حزب توده ایران، ۹ اسفند ماه ۱۳۹۷

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: