نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2019-03-03

نویدنو  12/12/1397 

 

 

  • ما رانندگان و کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در راستای تحقق مزد بالای خط فقر و زندگی شایسته، ساعت ده صبح روز دوشنبه ۱۳ اسفند در مقابل وزارت کار حضور خواهیم یافت. 

 

 

کارگران شرکت واحد ده صبحِ دوشنبه ۱۳ اسفند ، در راستای تحقق مزد بالای خط فقر و زندگی شایسته در مقابل وزارت کار حضور خواهند یافت

 

فاصله بین دستمزد مصوب و تورم، سال به سال از قدرت خرید کارگران و مزدبگیران کاسته است. در سال جاری با افزایش شدید یکباره نرخ ارز و کاهش ارزش ریال و افزایش شدید مایحتاج زندگی، سیاه ترین دوران کارگران و مزدبگیران رقم خورده است، بطوری که حقوق کارگران تنها قادر است یک چهارم هزینه های حداقلی زندگی را تامین کند.

کارفرمایان با پشتیبانی کامل دولت و در غیاب نمایندگان واقعی کارگران در شورای عالی کار باصطلاح سه جانبه برای تعیین دستمزد کارگران فقط سود بیشتر سرمایه شان را پیگیری می کنند و در این میان کارگران هستند که بیشتر از قبل فقیر تر می شوند تا جایی که حتی در حسرت خیلی از مواد ضروری خوراکی هستند.

بنابراین، ما رانندگان و کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در راستای تحقق مزد بالای خط فقر و زندگی شایسته، ساعت ده صبح روز دوشنبه ۱۳ اسفند در مقابل وزارت کار حضور خواهیم یافت. 

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: