نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2019-01-06

نویدنو  16/10/1397 

 

 

  • حزب کمونیست استرالیا به شدیدترین وجه ممکن سرکوب کارگران ایرانی را محکوم می‌کند و اعضا و هواداران خود را فرا می‌خواند که برای آزادی تمام کارگران و کسب پیروزی مطالبات کارگران ایرانی جهت تأمین مشاغل، و شرایط انسانی و حق سازماندهی در اتحادیه های کارگری اقدام به همبستگی نمایند.

     

     

مطلب دریافتی

همبستگی حزب کمونیست استرالیا با کارگران ایرانی

برگردان :آمادور نویدی

حزب کمونیست استرالیا با کارگران ایرانی که از سرکوب شدید رژیم  مذهبی رنج می‌برند، ابراز همبستگی می‌کند.

موج اعتصاب ایران را فرا گرفته است، بطوری‌که کارگران برای ابتدایی‌ترین حقوق خود جهت پیوستن به اتحادیه های کارگری و حفظ دستمزدها و شرایط خود از دستبرد بی شرمانه (سرمایه داران) مبارزه می‌کنند.

متعاقب سوء استفاده های مالی که تحت مالکان خصوصی جدید بوقوع پیوسته، کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه نیز خواهان برگرداندن کارخانه به بخش دولتی هستند.

مقامات در پاسخ به خشم و اقدامات برحق کارگران، علی نجاتی عضو برجسته سندیکا را بازداشت و شکنجه کرده اند. هیجده نفر از رهبران اتحادیه کارگری بازداشت وتحت اذیت و آزار قرار گرفته اند.

حزب کمونیست استرالیا به شدیدترین وجه ممکن سرکوب کارگران ایرانی را محکوم می‌کند و اعضا و هواداران خود را فرا می‌خواند که برای آزادی تمام کارگران و کسب پیروزی مطالبات کارگران ایرانی جهت تأمین مشاغل، و شرایط انسانی و حق سازماندهی در اتحادیه های کارگری اقدام به همبستگی نمایند.

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: