نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-12-11

نویدنو  20/09/1397 

 

 

  • مسیر سازماندهی و رهایی جنبش کارگری، ارتقا درجه سازماندهی کارگران در جنبش کارگری ، تقویت منشا طبقاتی آن ، تضمینی را ایجاد می کند که  می تواند صدای کارگران و دیگر لایه های مردمی را قوی تر  و با هر نوع لنز معوج و تغییر شکل داده سیستم بهره کش مقابله نماید ، و راه را برای مبارزه برای قدرت و اقتصادی که در خدمت منافع مردم خواهدبود هموار کند .  

     

     

همبستگی حزب کمونیست یونان با معترضان فرانسه

بیانیه مطبوعاتی حزب کمونیست یونان درباره تظاهرات در فرانسه

برگردان : آرش وجدانی

حزب کمونیست یونان همبستگی خود را با گرد هم آیی های توده ای کارگران ، دانشجویان، دانش اموزان و دیگر نیروهای مردمی فرانسه در هفته های اخیر، علیه سیاست افزایش بیش از حد قیمت سوخت و مالیات گیری تهاجمی از آن اعلام می کند.

این تنها بخشی از سیاست های طبقاتی ضد مردمی ماکرون "رویایی" - همبسته نزدیک دولت سیریزا - انل - است که آخرین کلمات به اصطلاح اصلاحات اتحادیه اروپا هستند که در سراسر اروپا به اجرا گذاشته شده اند . این امر افشا کننده این واقعیت است که هر کسی که مدیر اقتصادی است که به سرمایه خدمت کرده است  و معیارسود سرمایه داری استراتژی آن است اقدام های شدید ضد کارگری را بنام "اقتصاد سبز" ترویج خواهد کرد .

حزب کمونیست یونان سرکوب شدید ، تروریسم پلیس علیه اعتراض کنندگان، محدود کردن اتحادیه های کارگری ، محدودیت کلی آزادی های مردمی از سوی دولت ماکرون را محکوم می کند.   

 مردم فرانسه ، مردم اروپا، امروز می توانند نتیجه گیری کنند. طبقه کارگر، مردم ، در هر کشوری می توانند جهت گیری ضد سرمایه داری ، ضد انحصاراتی مبارزه خود را با اتحاد اجتماعی ، برای غلبه بر مانورهای دولت ها و نیز نیرو هایی که برای کانالیزه کردن نارضایتی مردمی به اشکال موقت خوشی ، که سبب هیچ آسیبی به سیستم سرمایه داری نمی شود تلاش می کنند ، تقویت کنند . باید سازو کارهایی را  که از تخم مار جوجه کشی می کنند و بنیانی برای هر نوع  تحریک وتحریف جنبش می سازند منزوی نمایند.

  مسیر سازماندهی و رهایی جنبش کارگری، ارتقا درجه سازماندهی کارگران در جنبش کارگری ، تقویت منشا طبقاتی آن ، تضمینی را ایجاد می کند که  می تواند صدای کارگران و دیگر لایه های مردمی را قوی تر  و با هر نوع لنز معوج و تغییر شکل داده سیستم بهره کش مقابله نماید ، و راه را برای مبارزه برای قدرت و اقتصادی که در خدمت منافع مردم خواهدبود هموار کند .  

 

دفتر مطبوعاتی کمیته مرکزی حزب کمونیست یونان

آتن 9/12/2018(18اذر1397)

 

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: