نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-09-23

نویدنو  01/07/1397 

 

 

  • حزب تودهٔ ایران، ضمن محکوم کردن تروریسم در تمامی اشکال تجلی آن و حرکت تروریستی امروز در اهواز و اعلام حمایت از جنبش حق‌طلبانهٔ مردم زحمتکش خوزستان، همهٔ نیروهای ملی، دموکراتیک و ترقی‌خواه کشور را فرامی‌خواند تا با تلاشی مشترک، مبارزه‌ای متحد و منسجم را در دفاع از خواست‌های مردم میهن‌مان برای صلح، آزادی و حقوق دموکراتیک، استقلال، و عدالت اجتماعی سازمان‌دهی کنند.

 

 

حزب تودهٔ ایران، حملهٔ تروریستی به مراسم رژهٔ نیروهای نظامی در اهواز را محکوم می‌کند!

به‌گزارش رسانه‌های خبری، صبح امروز، شنبه ۳۱ شهریورماه، در حملهٔ مسلحانهٔ تروریستی‌ای به مراسم برگزاری رژهٔ نیروهای مسلح جمهوری‌اسلامی که به‌مناسبت سی‌وهشتمین سالروز جنگ ایران وعراق در اهواز، حداقل ۲۵ نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر زخمی شده‌اند. تعدادی از کشته شدگان و زخمی‌ها از مردم عادی و غیرنظامی بوده‌اند که در مسیر رژه به نظارهٔ مراسم رژه مشغول بوده‌اند. حزب تودهٔ ایران این حرکت تروریستی را به‌شدت محکوم می‌کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سخنگوی "جنبش عربی مبارزه برای آزادی الاحواز" (شاخه حبیب نبگان)، نیروهای وابسته به این سازمان که از سوی کشورهای عربستان سعودی و بحرین حمایت می‌شوند در این حرکت تروریستی دست داشته‌اند. از سوی دیگر، سازمان جنایتکار داعش نیز با انتشار اطلاعیه‌ای در پایگاه اینترنتی خود به‌نام "الاعماق" مدعی شد که نیروهای نفوذی‌اش در خوزستان در این حمله تروریستی شرکت داشته است.

حزب تودهٔ ایران بر این باور است که، عملیات تروریستی و جنایتکارانه‌ای از قبیل آنچه امروز صبح در اهواز انجام شد- صرف‌نظر از ادعاها و توجیه‌های سازمان‌دهندگانش- در اوضاع‌واحوالی که عربستان و اسرائیل به‌نیابت از سوی دولت نژادپرست و دست‌راستی آمریکا و به‌منظور ایجاد جوی متشنج در منطقه در ارتباط با ایران و شروع جنگی تازه تلاش می‌کنند، می‌تواند تهدیدهای جدی‌ای را متوجه امنیت میهن‌مان کند. عملیات تروریستی در منطقهٔ حساس خوزستان و در وضعیتی که جنبش مطالباتی مردم و زحمتکشان میهن‌مان در ماه‌های اخیر به‌طور بی‌سابقه‌ای درحال گسترش و تعمیق است و ورشکستگی سیاسی- اجتماعی رژیم جنایتکار ولایی حاکم بر کشور را به‌شکلی روشن آشکار کرده است، برای جبران این ورشکستگی و در رویارویی با جنبش مطالباتی از طریق گسترش اختناق در خوزستان و شدت بخشیدن به فضای تشنج‌آمیز همراه با خشونت در سراسر کشور می‌تواند دست نیروهای امنیتی رژیم را بیش‌ازپیش باز کند.

حزب تودهٔ ایران، ضمن محکوم کردن تروریسم در تمامی اشکال تجلی آن و حرکت تروریستی امروز در اهواز و اعلام حمایت از جنبش حق‌طلبانهٔ مردم زحمتکش خوزستان، همهٔ نیروهای ملی، دموکراتیک و ترقی‌خواه کشور را فرامی‌خواند تا با تلاشی مشترک، مبارزه‌ای متحد و منسجم را در دفاع از خواست‌های مردم میهن‌مان برای صلح، آزادی و حقوق دموکراتیک، استقلال، و عدالت اجتماعی سازمان‌دهی کنند.

 

شنبه ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۷

کمیتۀ حزب تودۀ ایران

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: