نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-09-23

نویدنو  31/06/1397 

 

 

  • نویدنو ضمن محکوم کردن شدید این حمله تروریستی اعلام می کند که تروز وتروزیسم برای حل مشکلات متعدد داخلی چیزی جز تحمیل تداوم خونریزی نیست که دود مستقیم آن به چشمان مردم عادی می رود که هیچ سودی در دعوای دو طرف منازعه ندارند.

 

 

ترور و تروریسم را صرف نظر از عاملین اجرای ان محکوم می کنیم !

صبح امروز 31 شهریور 4 نفر که ادعا می شود به گروه تجزیه طلب "الاحوازیه" وابسته بودند هنگام رژه نیروهای مسلح در اهواز به مناسبت اغاز جنگ تحمیلی رزیم صدام به صفوف رژه حمله و تعداد زیادی از هموطنان نظامی و عادی را کشته و مجروح کردند. تعداد کشته ها تا کنون طبق اعلام خبرگزاری ایرنا به 24 نفر رسیده است . نویدنو ضمن محکوم کردن شدید این حمله تروریستی اعلام می کند که تروز وتروزیسم برای حل مشکلات متعدد داخلی چیزی جز تحمیل تداوم خونریزی نیست که دود مستقیم آن به چشمان مردم عادی می رود که هیچ سودی در دعوای دو طرف منازعه ندارند.

ضمن تقدیم ویدئو گفتگوی سخنگوی "الاحوازیه" که مسئولیت عملیات را بعهده گرفته است در ادامه توجه شما را به خبر خبرگزاری ایسنا جلب می کنیم .:

 

گزارش کامل ایسنا از جزئیات تازه‌ حادثه تروریستی امروز در اهواز

چند عنصر مسلح حاضرین مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را به رگبار بستند، مسئولیت این حادثه تروریستی را که در جریان آن تعدادی از هموطنان‌مان به شهادت رسیدند، ابتدا جریان "الاحوازیه" و سپس گروهک تروریستی داعش بر عهده گرفتند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز (شنبهسرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در تازه‌ترین اطلاعات درباره  حمله تروریستی صبح امروز در بلوار قدس اهواز از هلاکت  هر ۴ تروریست حمله تروریستی امروز اهواز خبر داد.

وی اظهارکرد:۴  نفر تروریست از چند روز قبل از برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز در نزدیکی محل برگزاری رژه سلاح‌هایی مخفی کرده بودند و امروز در پوشش مردمی خود را نزدیک به محل برگزاری رژه (پارکی در نزدیکی جایگاه رژه) کردند.

وی با بیان اینکه سلاح این تروریست‌ها کلاشینکف بوده ادامه داد: این ۴ تروریست با سلاح خود به سمت جایگاه رژه تیراندازی و مردم را به رگبار بستند که تعدادی از این تیرها به رژه روندگان و تماشاچیان حاضر در محل برگزاری رژه اصابت کرد و منجر به شهادت  و مجروح شدن عده‌ای از این افراد شد که در میان این افراد دختری خردسال و یک جانباز دیده می‌شود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح همچنین با اشاره به عکس‌العمل نیروهای امنیتی حاضر در محل برگزاری رژه خاطرنشان کرد: تروریست‌ها با عکس‌العمل خیلی سریع و قاطع نیروهای امنیتی مواجه شدند و این نیروها با وجود اینکه تعداد زیادی از مردم در محل حادثه حضور داشتند و در این شرایط محدودیت‌هایی برای مقابل با تروریست‌ها وجود داشت بلافاصله با دقت و سرعت عمل بسیار بالا سه تن از تروریست‌ها را درجا به درک واصل کردند و یک نفر را نیز مجروح و دستگیر کردند که این فرد نیز پس از انتقال به بیمارستان به دلیل جراحات وارده به درک واصل شد.

برای ادامه اخبار روی آدرس زیر کلیک کنید :

https://www.isna.ir/news/97063114871/

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: