نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-09-08

نویدنو  17/06/1397 

 

 

  • "حزب کمونیست یونان نگرانی شدید خود را نسبت به تحولات در مدیترانه شرقی و خاورمیانه ، که گسترش نظامی در چهارچوب مقابله امریکا - ناتو- اتحادیه اروپا با روسیه بر سر سوریه و کنترل منطقه ادلب ( سنگر جهادیست ها) با شرکت دیگر قدرت ها مانند اسرائیل ، ترکیه و ایران در حال شدت گرفتن است ابراز می دارد.

 

 

 

 

بیانیه حزب کمونیست یونان در باره تحولات در میدیترانه شرقی و خاورمیانه

برگردان : آرش وجدانی

دبیر خانه کمیته مرکزی حزب کمونیست یونان روز چهارم سپتامبر بیانیه ای در باره تحولات در مدیترانه شرقی و خاورمیانه صادر کرد :

"حزب کمونیست یونان نگرانی شدید خود را نسبت به تحولات در مدیترانه شرقی و خاورمیانه ، که گسترش نظامی در چهارچوب مقابله امریکا - ناتو- اتحادیه اروپا با روسیه بر سر سوریه و کنترل منطقه ادلب ( سنگر جهادیست ها) با شرکت دیگر قدرت ها مانند اسرائیل ، ترکیه و ایران در حال شدت گرفتن است ابراز می دارد.

خطر تکرار حمله های موشکی ، مانند حمله های آوریل گذشته علیه سوریه ، که از سوی امریکا ، فرانسه و بریتانیا ، به بهانه استفاده از سلاح های شیمیایی به راه انداخته شد بسیار زیاد است . در روز های اخیر ، نیروهای نظامی قدرتمند ارو - اتلانتیک در منطقه گرد امده اند ، که در ان تمرین نظامی بزرگ روسیه از قبل در حال اجرا است ، که در 8 سپتامبر پایان خواهد یافت و درست پس از این تمرین ما شاهد تدارک مانور " ستاره درخشان 2018" با شرکت تعداد کثیری از کشورها ، در راس ان ها یونان خواهیم بود . 

وضعیت خطر ناک است و به آشتی ناپذیری امپریالیستی در بالکان ، الحاق بالکان غربی به ناتو و اتحادیه اروپا ، و حتی به طرح ها برای تغییر مرزها بین صربستان و کوسوو، و نیز تشدید پرخاشگری ترکیه که برای ایجاد پایگاه نظامی در بخش اشغالی قبرس هم برنامه ریزی می کند ربط دارد . حزب کمونیست یونان مردم مان را به آماده باش فرا می خواند. 

مبارزه خود علیه دخالت امپریالیستی و جنگ برای توزیع و باز توزیع منابع طبیعی و بازار های منطقه ما را گسترش دهید .

هر حمله علیه سوریه و مردم سوریه را قاطعانه محکوم کنید .

به شیوه توده ای علیه خط سیاسی ضد مردمی دولت سیریزا- انل ، پرچم دار منافع ناتو و اتحادیه اروپا در منطقه مبارزه کنید و خواستار عدم مشارکت یونان در طرح های امپریالیستی ، در مانور "ستاره درخشان 2018" امریکا- ناتو و دیگر مانورهای نظامی شوید. برای بسته شدن پایگاه پرتاب موشک سودا و دیگر پایگاه های نظامی مبارزه کنید. 

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: