نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-08-31

نویدنو  09/06/1397 

 

 

  • فدراسیون بر اصرار خود  که ما به احترام و زندگی شایسته بدون توجه به ملیت نیاز داریم تاکید می کند . مهاجرت طبیعی در سراسر جهان وجود دارد . مهاجرت سیمای پایدار قاره ماست . چون افریقای جنوبی بخشی از دهکده جهانی است . ما به مدارا نسبت به حرکت کار وسرمایه نیاز داریم

 

 

نویدنو : در استان سووتو افریقای جنوبی مردم به فروشگاه هایی که صاحبان خارجی دارند حمله و آن ها را غارت کردند . تا امروز 4 نفر در این خشونت ها کشته شده اند . کوساتو کنگره سازمان اتحادیه های کارگری افریقای جنوبی و یکی از شرکای دولت ائتلافی طی بیانیه ای حمله به مهاجرین خارجی را محکوم کرده است .

 

کوساتو حمله های بیگانه هراسانه را محکوم می کند 

برگردان : هاتف رحمانی

 

کوساتو ( کنگره سازمان اتحادیه های کارگری افریقای جنوبی) حمله های بیگانه هراسانه علیه ملیت های خارجی را در برخی مناطق سووتو به شدت محکوم می کند. ما خواهان اقدام قانونی برای دستگیری مرتکبین حمله هستیم .

اتهاماتی که برخی ازخرده فروشان بزرگ در کشور مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته خود را با دامپینگ (پایین آوردن قیمت ها) فروخته اند وجود داشت. کوساتوخواهان تحقیقی فراگیردر این رابطه است .

 فدراسیون بر اصرار خود  که ما به احترام و زندگی شایسته بدون توجه به ملیت نیاز داریمتاکید می کند . مهاجرت طبیعی در سراسر جهان وجود دارد . مهاجرت سیمای پایدار قاره ماست . چون افریقای جنوبی بخشی از دهکده جهانی است . ما به مدارا نسبت به حرکت کار وسرمایه نیاز داریم

ما دولت را به اتخاذ اقدامات ضروری برای تضمین امنیت و محافظت از تمام مهاجران افریقای جنوبی  فرا می خوانیم . ما همچنین از حزب های سیاسی ، اتحادیه های کارگری و سازمان های جامعه مدنی درخواست می کنیم تا فعالانه اعضا خود را از مشارکت در حملات وحشیانه دور نگه دارند.

ما همه به آموزش دادن تمام اعضا خود بر پایه ارزش های صلح ، همگرایی و همبستگی نیازمندیم . ماباید اعضا خود را به شرکت در ابتکارهای همبستگی دوباره انجام شده از سوی سازمان های جامعه مدنی ، گروه های مذهبی و دیگران تشویق نماییم .

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: