نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

1397-01-26

نویدنو  26/01/1397 

 

 

  • این گسترش تجاوز استعماری با بهانه های دروغ و دروغ ، در پاسخ به پیروزی های به دست آمده از سوی نیروهای مسلح ما برگماشتگان استعمارگران ، فشار برباندهای جنایتکار ان  و دور کردن خطر از پایتخت کشور ما دمشق است . 

     

 

شرم و شرم بر متجاوزان امپریالیست

  بیانیه حزب کمونیست سوریه

برگردان : هاتف رحمانی

 

به توده های محبوب خلق ما

کشورهای امپریالیستی ایالات متحده ، بریتانیا و فرانسه تجاوز خود به کشور ما را سال ها گسترش داده اند. نیروهای مسلح این کشورها در صبح 14 آوریل 2018 رگباری از راکت ها را به چندین محل در کشور ما روانه کردند.نیروهای مسلح  دلاور ما با این تجاوز استعماری مقابله و بسیاری از موشک های پرتاب شده از سوی نیروهای متجاوز را سر نگون کردند. 

این گسترش تجاوز استعماری با بهانه های دروغ و دروغ ، در پاسخ به پیروزی های به دست آمده از سوی نیروهای مسلح ما برگماشتگان استعمارگران ، فشار برباندهای جنایتکار ان  و دور کردن خطر از پایتخت کشور ما دمشق است .   

این تجاوز اثبات ناتوانی استعمارگران و گماشتگان آن ها برای وازگون کردن کشورماست ، هدفی که آن ها در راستای تقویت سلطه استعماری خود بر منطقه ما و در واقع برای کل جهان پیش روی خود نهاده اند. این تجاوز اضافه کردن صفحه جدیدی به پرونده سیاه استعمار امریکایی ، بریتانیایی و فرانسوی است ،که سرشار از جنایت علیه خلق های جهان ، علیه تمام بشریت است . اسرائیل صهیونیست نیزبه جنایت های جاری خود در این پرونده شرم آور کمک می کند. 

این تجاوز صهیونیستی امپریالیستی مردم سوری ما را، که در مبارزه خود علیه استعمارگران پایدارند و در پایداری برای آزادی ، برای تصمیم خود به دفاع از کشور و حق حاکمیت کامل ملی و یکپارچگی ارضی کشور برجسته اند دلسرد نخواهد کرد .

تاریخ به ما نشان می دهد که از تمام جنگ های بزرگ با استعمارگران غربی  پیروز بیرون آمده ایم . ما تجاوز گران صلیبی را شکست دادیم و سوریه سنگری علیه استعمارگران فرانسوی بود. اکنون وقت نشان دادن شجاعانه استبداد امپریالیسم و جنایت های گماشتگان تیره ان هاست .

آری ، خاک وطن ما شاهد (جنگ) هیتین جدیدی خواهد بود .

مردم ما در در اتحاد طبقه ملی خود در برابر متجاوزان منفور پیروز خواهد شد .

هدف ما درست است و پیروزی از آن ما خواهد بود

سوریه تسلیم نخواهد شد!

 کمیته مرکزی حزب کمونیست سوریه

جنگ هیتین اشاره به جنگی دارد که در سال 1187بین کشورهای صلیبی و شام و نیروهای صلاح الدین ایوبی رخ داد که به جنگ شاخ های هیتین نیز معروف است .- مترجم

 

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: