نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2018-03-09

نویدنو  18/12/1396 

 

 

  • در هفته های گذشته برنامه ریزان وتحلیل گران سیل اتهامات ساختگی و غیرقابل قبول را به سوی حزب روانه ساختند. این برنامه ریزان و تحلیل گران با دسترسی به امکانات تلویزیون های فدرال و با استفاده از تبلیغ کنندگان دولتی به طور مستقیم و با نقض آشکار قانون ،تصویری منفی از بزرگترین حزب سیاسی مخالف و متحدان او را نشان می دهند.

     

 

بیانیه هیئت رئیسه کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه :  هیستری درانتخابات روسیه را باید متوقف وبه حالت عادی برگرداند

برگردان : م.چابکی

با نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری در روسیه شهروندان بیش از همیشه شاهد حرکت های زشت رسانه های دولتی  نسبت به فرایند شرکت حزب کمونیست فدراسیون روسیه در انتخابات هستند.

در هفته های گذشته برنامه ریزان وتحلیل گران سیل اتهامات ساختگی و غیرقابل قبول را به سوی حزب روانه ساختند. این برنامه ریزان و تحلیل گران با دسترسی به امکانات تلویزیون های فدرال و با استفاده از تبلیغ کنندگان دولتی به طور مستقیم و با نقض آشکار قانون ،تصویری منفی از بزرگترین حزب سیاسی مخالف و متحدان او را نشان می دهند. آنان با هنجاری های غیر اخلاقی برعلیه حزبی که 120 سال تاریخ مبارزاتی دارد ، قانون را نقض کرده و با انتخاب نام پاول گرودینین نامزد ریاست جمهوری از سوی نیروهای چپ و ملی میهن پرست در راستای تخریب چهره جهانی وشناخته شده ای همچون گنادی زیوگانف  صدر حزب کمونیست روسیه، که در جهان ما از احترام خاصی برخورد دار است تلاش می کنند.  حزب کمونیست فدراسیون روسیه نه تنها با این انتخاب (مواضع )خود را تغییری نداده , بلکه بعنوان حزبی مخالف با در نظر گرفتن منافع اکثریت مطلق شهر وندان موضع  خود را نسبت به حاکمیت محکمتر بیان نموده است .

 ما برای خروج کشور از بحران طرحی خوب و برنامه ای عملی پیشنهاد کرده ایم  و در پیشنهادات خود طیف گسترده ای از سازمان های چپ ، ملی و میهن پرست را در یک جبهه  متحد می سازیم.  ما ازاعتبار بین المللی خود برای ایجاد جهان چند قطبی استفاده کرده ایم و در نتیجه اکثریت مطلق احزاب چپ جهان از بازگشت کریمه به روسیه , مبارزه با باندرا علیه دنباس در اوکراین , و عملیات ضد ترورستی در سوریه از ما حمایت کرده اند.

در جریان انتخابات ما دو بار آمادگی خود را برای گفتگو در مورد راه حل های توسعه کشور اعلام کرده ایم که در مقابل آن شاهد حمله های بعدی به حزب شدیم. این حمله با استفاده از اهرمی چون ولادیمیر ژیرینوفسکی، رهبر «حزب لیبرال دموکرات روسیه»٬ که نتوانستند رهبری را بین خود تقسیم نمایند با کمک نامزد احزاب بسیار کوچک( 1%-0.5% )مانند سرگئی بابورین٬ رهبر «حزب شورای خلق روسیه» و ما کسیم سارا کین رهبر «حزب کمونیست روسیه»( تاسیس 2012) برای شکستن رای ها تلاش کرده اند. نماینده سیاسی خانه شماره 2 خانم سریال تلویزیونی[1] با غیر ممکن دانستن انتخابات از شرکت اجتناب ورزید این نشانه پیش فرض های اقتصادیست که با خشنونت سیاسی همراه بود.

چرا با دروغ , پرخاش , ناآرامی و مسموم ساختن از طریق صفحه های تلویزیونی  به آدرس ما ؟ چرا خبرگزاری ها نفرت به یلتسین را در حال حاضر پنهان ودر رسانه ها ممنوع اعلام کرده اند ؟ ما اطئمیان داریم ترس از مردمی است که برای شکست سیاسی زبان باز کرده اند و ترس از جایگزینی برنامه ای است که حزب کمونیست پیشنهاد کرده است. برای مخالفان ما (حزب حاکم) در این دوره انتخابات تجدید نظری صورت نمی گیرد بلکه برنامه ما تهدیدی برای موقعیت انحصاری آنان است .

تضعیف حزب آرزویی ست که برای مخالفان آن تحقق نخواهد یافت. لازم به تاکیداست که در حزب ما اعتماد به نفس لازم برای باز سازی  پیوسته آن وجود دارد. در پروسه تجدید حیات حزب که به 100مین سالگرد انقلاب اکتبر اختصاص داشت 34 هزار نفر وارد حزب شدند. حزب کمونیست با برنامه 20 گام به پیش، با نمایندگی پاول گرودینین منافع اکثریت را منعکس می سازد. زندگی نمونه وار او در یک مزرعه منحصربه فرد – مزرعه دولتی بنام  و. ا . لنین -افسانه های ضد کمونیستی و اسطوره سازی آن را خنثی می کند.

ما قویا اعتقاد داریم : بدون درک اندیشه ها کشور ما آینده روشنی نخواهد داشت. به همین دلیل ما پیش از انتخابات فعالانه کارمی کنیم و تیمی از متخصصان و کسانی را که می توانند ایده و برنامه ما را اجرا کنند دور هم جمع کرده ایم . در پاسخ (این تلاش) حمایت گسترده شهر وندان را شاهدیم .

ما می گوییم : از یک طرف (ادعا می کنیم که) رسانه های جهانی به جعل و دروغ آغشته اند، ازطرف دیگر همان تبلیغات همکاران غربی را در مبارزه کثیف سیاسی در روسیه بکار می بریم . ما به مراکز اخبار تذکر می دهیم و همه کسانی را که نام حرفه یی رسانه ئی برخود نهاده اند مخاطب قرار می دهیم و به طور رسمی اعتراض خود علیه فساد رسانه ئی را اعلام می داریم.     

هئیت رئیسه کمیته مرکزی حزب کمونیست فدراسیون روسیه

اقتباس از سایت حزب کمونیست فدراسیون روسیه

م . چابکی  15 اسفند 1396 برابر با 06/ 03/ 2018


 

خانم کسینت سابچاک نامزد ریاست جمهوری که بیشتر از طریق گویندگی کانال 2 به شهرت رسیده است .(مترجم)[1]

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: