نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2017-04-12

نویدنو  23/01/1396 

 

 

بیانیه هیئت سیاسی حزب کمونیست لبنان :

 محکومیت تجاوز امریکا علیه سوریه

برگردان : هاتف رحمانی

هیئت سیاسی حزب کمونیست لبنان تجاوز مستقیم امریکا علیه سوریه را که با نقض وقیحانه استقلال سوری ها و قوانین بین المللی ، پایگاه هوایی شعیرات در منطقه حمص را هدف گرفت محکوم می کند. این امر آشکارا ظهور تجاوز گری امریکا را به مثابه پی آمد بحران اقتصادی باز تاب می دهد و چهره واقعی تروریسم ، تروریسم دولتی را که بعنوان تلاشی برای باز پس گرفتن نقش از دست رفته بعنوان رهبر جهان عمل می کند آشکار می کند. با این حال ، دولت ترامپ امروز برای نشان دادن قدرت خود به جهان به هزینه اتحاد سوریه و مردم آن و نهاد های آن تلاش می کند. امریکا همچنین برای دادن  کمک حمایتی به دست نشانده های خود در منطقه و بستن راه هر راه حل مورد مذاکره در سوریه که می تواند به جنگ پایان دهد و خون ریزی را متوقف نماید تلاش می کند.     

برای ایالات متحده بهانه قرار دادن استفاده از سلاح های شیمیایی در شهر خان شیخون ،که مطلقا و صرف نظر از انکار عامل انجام آن محکوم است ، بدون آن که حتی منتظر تحقیقاتی برای روشن کردن این امر باشد، در انجام تجاوز رسوای خود ، یک بار دیگر باز گشت هماهنگ کننده برای گرفتن نقش مستقیم خود در سوریه ، عراق و یمن را افشا می کند. موضع کشورهای استقبال کننده از این تجاوز تنها شاهد بیشتری بر دامنه سرمایه گذاری آن ها در تروریسم برای دست یابی به منافع آن ها است . 

اکنون بر ما لازم است تا با این طرح فروپاشی در تمام سطوح و در کشورهای مختلف منطقه از طریق احیا جبهه مقاومت عربی با هدف ساختن کشور سکولار دموکرات ملی ، نه تنها در سوریه ، بلکه در تمام کشورهای منطقه مقابله کنیم. راه حل سیاسی که حذف داعش ، نصره و سازمان های همانند را تضمین نماید و در را برای انتقال از ستیزه نظامی به عرصه سیاسی باز کند بیش از هر زمانی نیاز امروز برای تمام خلق سوریه است . در این بستر ، ما تمام  نیروهای چپ گرا ها ، میهن دوست و ترقی خواه جهان عرب و سراسر جهان را به محکومیت گسترده تجاوز امریکا علیه سوریه و همبستگی با مردم آن در مقابله و جلوگیری از تجاوز فرا می خوانیم .    

 

 

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: