نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-06-02

نویدنو  12/03/1394 

 

 

 

که به حزب پدرم باد درود

 پرواز 1000مین شماره نامه مردم در آسمان استبداد ولایی

گفتند "منحله " شد. گفتند سرش را به "سنگ" عدالت کوفتیم. اعلام کردند "ده ها هزارنفر" از اعضا وهواداران دستگیر ویا خود را معرفی کردند. گفتند "بقایای آن" زیر خروارها سنگ وکلوخ " اختلاف ها" در هم شکست . گفتند "مشتی پیرمرد زهوار در رفته" که از میهن گریخته اند در "بازار مکاره سیاست" سر هم دیگر را اصلاح می کنند. گفتند مشتی بیگانه از زحمتکش از "امید زحمتکشان" سخن می رانند و گفتند وگفتند وگفتند تا برخی از دوستان نیز باور آوردند که "بساط کمیته مرکزی" بر چیده شده است . اما آن که دل با عدالت داشت وپای در راه سعادت مردم و زحمتکشان ایستاد. جان زخمی خود را با نوش داروی امید وتلاش بهبود بخشید و چون ققنوسی از دل اتش بی عدالتی ها و ستم ها و شکنجه ها سر بر آورد و اینک به هزارمین شماره پرواز خود رسیده است. هم پای کارگران ، زحمتکشان ، زنان ، دانشجویان و روشنفکرانی که همه وجودشان چون او زخمی ستم است و تاراج ، ستاره روشن رهایی ، آزادی و سوسیالیسم را در افق اندیشه ها وکردار ها بر افراخته است و پیمان دیرین خود را برای "رهایی زحمتکشان ایران" پاس می دارد .

1000 شماره با پروازی هر دو هفته یک بار ، یعنی سن نسلی پس از انقلاب شکوهمند بهمن ، یعنی زمانی به درازای پدرشدن پسران و مادر شدن دختران انقلاب ، یعنی بر آمدن نسل نوه ها و رفتن پدربزرگ ها و مادر بزرگ های بسیار .

نویدنو ضمن گرامی داشت یاد تمام آن هایی که در طی این زمان از میان ما رفتند و خوش آمد به نو آمدگانی که با وجود ستم دائم ومحرومیت و آوارگی ها به این راه آمده اند ، پرواز هزارمین شماره نامه مردم در آسمان ستم ولایی را به رفقای کمیته مرکزی ، به اعضا ، هواداران ، دوستان حزب توده ایران و همه آن هایی که خود را توده ای می دانند شادباش ودر همین راستا متن کامل 1000مین شماره نامه مردم را تقدیم خوانندگان خود می نماید .

شماره 1000 نامه مردم

آدرس مستقیم از تارنگاشت حزب توده ایران

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: