نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2016-05-30

نویدنو  10/03/1394 

 

 

 

 

بیانیه دفتر رسانه ای حزب کمونیست یونان در باره موافقت نامه گروه اروپا

برگردان : مهرگان

کار ضد مردمی دولت از طریق موافقت نامه گروه اروپا در باره وضع مالیات تایید و مورد تصویب قرار گرفته است . موافقت نامه تایید می کند که مارپیچ رو به پایین پایان ناپذیر است ، چون هر بخش تقسیط اقدام های ضد مردمی جدیدی بعنوان پیش شرط خود به همراه دارد . به همان ترتیب ، هر " سبک کردن" بدهی ،که از سوی مردم ایجاد نشود ،  صرف نظر ازآن که رقابت بین صندوق بین المللی پول وبخش هایی از طبقه بورژوای اتحادیه اروپا چگونه بیان خواهد شد و صرف نظر از آن که نتیجه آن چه خواهد شد، با قایق جدیدی از اقدام ها در مراحل مختلف بحث آن همراه خواهد بود.  

دروغ های ائتلاف سیریزا – آنل به سرعت افشا خواهد شد ، چون قوانینی که به تازگی مورد تصویب قرار گرفته اند ، آن طورکه مقام های دولت در دوره گذشته وانمود می کردند آخرین اقدام های دشوار نیستند. 

گیوتین قانون برای سامانه امنیتی - اجتماعی ، افزایش شیب وضع مالیات ، خصوصی سازی ها ، واگذار کردن وام های سرخ به " صندوق ها" ،سازوکار تکمیلی موافقت نامه – احتمال ، آخرین قانون های ضد مردمیِ "آخرین چرخش دشوار" ی نبودند که دولت به مردم وعده می داد . حتی فرا تر از آن که آخرین وضع مالیات با تمرکز بر حقوق کار، با اخراج های انبوه و حمله بر حقوق سندیکاهای کارگری ،تهاجم جدیدی را بعنوان پیش شرط خود به همراه دارد. در تمام موارد، با درخواست های اخیر اس ای بی (فدراسیون هلنی سرمایه گذار ها) و دیگر سازمان های کارفرمایی ، زمینه از پیش آماده شده بود . 

خوش بینی دولت که موافقت نامه در گره اورپا در رابطه با یونان " آغاز خروج کشور از دایره بسته رکود اقتصادی" خواهد بود کاری به طبقه کارگر و لایه های مردمی که بار بحران را به دوش می کشند ندارد، بلکه به سرمایه ربط دارد که بهبود درامدهای خود را دنبال می کند. بر مبنای وضعیت جاری اقتصاد بین المللی و کشوری ، پیش بینی بهبود سریع وقابل توجه اقتصاد یونان هیچ بنیانی ندارد . قانون توسعه جدید کاهش مالیات ومساعدت (به سرمایه )را شامل می شود ، در حالی که زراد خانه ضد مردمی دولت – انحصار ها در جای خود باقی خواهند ماند وتقویت خواهند شد . 

خود مردم از راه مبارزه سازمان یافته خود ، از طریق گرد هم آوری دو باره جنبش ها ، از طریق اتحاد مردم در مسیر گسست با سرمایه داری و سرنگونی سرمایه داری می توانند به اقدام های ضد مردمی دولت – اتحادیه اروپا پایان دهند .

آتن 25ماه می 2016

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: