نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-08-17

نویدنو  26/05/1394 

 

بیانیه حزب کمونیست المان در باره حزب کمونیست اکرایین

علیه کمونیسم ستیزی و از کار انداختن دموکراسی !

همبستگی با حزب کمونیست و کمونیست های اکرایین !

برگردان : هاتف رحمانی

بیانیه مشترک کارگران سوسیالیست جوان آلمان و حزب کمونیست المان

در ماه آوریل جاری ، رژیم جدید هوادار غرب بیانیه های نوشتاری وتصویری منتقد سرمایه داری را ممنوع کرد . دولت  بار اجتماعی – ارتجاعی را با امید الحاق به قرارداد های تجارت آزاد غربی به دوش می کشد . برخی از الیگارش ها همکاری با ایالات متحده امریکا ، و برخی دیگر نزدیکی به اتحادیه اروپا را بعنوان یک تعرفه مشترک را ترجیح می دهند. آن ها – بعنوان نمونه ویتالی کلیتچکو شهردار کیف -  اساسا به دنبال ارتباط هایی در المان هستند (و آن را می یابند !). آن ها به طور مشترک با هر وسیله ممکن قصد تسریع ملی گرایی اکرایینی را در راستای تحمیل سیاست های ضد کارگری کاهش های اجتماعی ، خلع سلاح و از کار انداختن دموکراسی دارند. هم زمان ، با نقض پروتکل مینسک ، دولت کیف جنگ علیه جمهوری خلق در منطقه دونباس ، را که غیر نظامی ها و زیر ساخت های غیر نظامی را هدف گرفته است به راه می اندازد.

حزب کمونیست اکرایین از جایگاه خود بعنوان یک حزب محروم شده است ، و وزیر دادگستری شرکت ان را در انتخابات ممنوع کرده است . دولت مقاطعه کار طرف دار اتحادیه اروپا و اکنون رئیس جمهور پترو پورشنکو، که با کودتا به قدرت رسید وتحت نفوذ فاشیست ها است ، گام های بیشتری را برای غیر قانونی کردن حزب کمونیست اکرایین و سایر سازمان های کمونیستی برداشته است . 

حزب کمونیست اکرایین در برابررفتار اجتماعی – ارتجاعی و سیاست های جنگی دولت کیف مقاومت می کند. از این رو عضو های آن مورد تعقیب قرار می گیرند ، وحزب در لیست سیاه قرار گرفته است . با این حال ، قدرت دولت هم بر گرو های شبه نظامی فاشیستی استوار است که به ضد فاشیست ها ، یهودی ها ، و به اصطلاح جدایی طلب ها حمله می کنند.

ما این کارهای ضد دموکراتیک را محکوم و خواستار رفع تمام محدودیت ها علیه سازمان های کمونیستی در اکرایین هستیم !

در منطقه های تحت کنترل دولت ، سازمان های فاشیستی هر چه بیشتر گسترش می یابند، ملی گرایی در حال جلوه گری است وتعداد حمله های سامی ستیزانه و هم جنسگرایی ستیزانه به صورت بیش از حدی افزایش می یابد .هم زمان ، مزایا کاهش می یابند ، دستمزد ها قطع می شوند ، شرکت های دولتی خصوصی سازی می شوند  و فعالیت اتحادیه های کارگری محتل می شود . این واقعیت ها به فقیر تر شدن هرچه بیشتر مردم منجرمی شود. مراقبت های پزشکی ، مستمری ها و رفاه در حال سقوط هستند .   

این چشم انداز افشا شده ای است که امپریالیسم پیشنهاد می کند !

ما  در سمت همه آن هایی  هستیم که  علیه جداسازی نژادی ، جنگگرایی روسیه ستیزانه ، فاشیسم و ناکار آمد کردن  دموکراسی مبارزه می کنند .  نه به ممنوع کردن حزب کمونیست اکرایین  و دیگر سازمان های کمونیست !

پاینده باد همبستگی انترناسیونالیستی

اول برای دستگیری کمونیست ها آمدند

 من اعتراضی نکردم

چون من کمونیست نبودم

سپس برای دستگیری سوسیالیست ها آمدند

و من اعتراضی نکردم

چون من سوسیالیست نبودم

بعد برای دستگیری سندیکالیست ها آمدند

ومن اعتراضی نکردم

چون من سندیکالیست نبودم

بعد برای دستگیری یهودی ها آمدند

ومن اعتراضی نکردم

 چون من یهودی نبودم

بعد برای دستگیری من آمدند

وکسی باقی نمانده بود

تا برای من اعتراض کند

مارتین نیه مولر

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: