نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-07-23

نویدنو  1/05/1394 

 

کاربرهای رسانه های اجتماعی جنگ صلیبی ناتانیاهو علیه توافق هسته ای را مسخره می کنند .

کاربرهای رسانه های اجتماعی در بیان احساساتشان نسبت به دست آورد توافق هسته ای روز سه شنبه بین قدرت های جهان و ایران خلاقیت به خرج دادند .

 یک کاریکاتوریست ایرانی طرحی از بنجامین ناتانیاهو را در حال ایراد سخنرانی رسوای " خط قرمز" ش ، با چهره خندان محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران به جای بمب کشید .

یک کاربر توئیتر ایرانی تصویر ی دستکاری شده از همان سخنرانی سازمان ملل را روی صفحه اش گذاشت . در این پست صورت ناتانیاهو پوشیده از دوده ومو های اوسیخ سیخ است . در گوشه تصویر چهره خندان باگز بانی دیده می شود . و به شیوه لونی تون  (کارتن های لونی) کلاسیک روی تصویر این کلمه ها نقش بسته است " از آن همه ملت ها!" 

حتی حساب توئیتررسمی ایرانی ها برای استهزا نخست وزیر تلاش کردند . در توئیتی نوشته است  " متاسفم آقای ناتانیاهو ، توافق ایران انجام شد . ایران صلح را برد "

اسرائیلی ها سعی کردند جنگ صلیبی مداوم ناتانیاهو برای باز داشتن توافق از دریافت تایید کنگره در ایالات متحده را نا دیده بگیرند.

در فیسبوک تصویری که نشست ناتانیاهو را در دیداری با باراک اوباما رئیس جمهور امریکا نشان می داد ظاهر شد . ناتانیاهو به اوباما می گوید " شما انتخابی برای من باقی نگذاشتید ، من از اسلحه سری خودمان استفاده خواهم کرد "

نیمه دوم تصویر گال گادوت ، مدل و بازیگرمعروف اسرائیلی را نشان می دهد که نقش زن اعجوبه را در یک فیلم آینده بازی خواهد کرد .

اسرائیل رسما توافق هسته ای شکل گرفته در وین بین قدرت های جهان وایران را رد کرده است . ناتانیاهو نخست وزیر اسرائیل توافق نامه را " یک اشتباه بد از مناسبت های تاریخی "خوانده است ، و هشدار داده است که " اسرائیل با این توافق نامه محدود نمی شود ، چون ایران به تلاش برای نابودی ما ادامه می دهد .ما همیشه از خودمان دفاع خواهیم کرد ". 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: