نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2015-07-10

نویدنو  19/04/1394 

 

دبیر کل جدید حزب کمونیست اسرائیل برگزیده شد

برگردان : مهرگان

عادل عامر دبیر کل جدید حزب کمونیست اسرائیل : " تغییر رادیکالی که حزب ما مطرح می کند مناسب تر از همیشه است "

روز جمعه 27 جون 2015 به اتفاق آرا دبیر کل جدیدی از سوی کمیته مرکزی حزب کمونیست اسرائیل انتخاب شد .  معلم عادل عامر، دبیر کل جدید بر محمد نفاح – نویسنده معروف فلسطینی پیروز شده است . 

پس از انتخاب ، دبیر کل جدید به کمیته مرکزی گفت :" من از همه رفقا به خاطر اعتماد بزرگی که در انتخاب من برای این جایگاه به من ابراز کردند تشکر می کنم . مسئولیت خود من ، وما است تا حزب را هدایت کنیم و پیوسته سیاست انترناسیونالیستی خود را پی بگیریم ، و به ارزش ها و اصول خود هم در داخل خلق های این کشور ،  وهم به ویژه در داخل طبقه کارگر تکیه کنیم"

رفیق عامر همچنین اظهار داشت که واقعیت آزارنده ای که ما در ان زندگی کرده ایم – واقعیت جاری اشغال بیرحمانه ، شهرک سازی هماره گسترنده ، ژرفش بهره کشی از زحمتکش ها ، رشد نژادپرستی و فاشیسم – تغییر ردیکالی را که حزب کمونیست اسرائیل سال هاست مطرح می کند مناسب تر از همیشه می سازد . " ما به ارزش های  و اصول بنیادی خود ، صلح عادلانه ، برابری ، دموکراسی و عدالت اجتماعی بعنوان گام هایی در مسیر سوسیالیسم وفا دار می مانیم . ما به مبارزه قهرمانی دیرپای حزب کمونیست اسرائیل و هداش ( جبهه دموکراتیک برای صلح وبرابی" نیز وفادار می مانیم و به پیگیری ان تا پیروزی متعهد هستیم " 

دبیر کل تمام عضو های حزب را به صف های پیوسته در پیروی از اصول مارکسیسم – لنینیسم و ارزش های انقلابی آن ، وفاداری به مرام اجتماعی وسیاسی ما ، و چسبیدن به نقش پیشرو ما در همه مبارزه های طبقاتی وسیاسی دعوت کرد . عامر تبریک ویژه ای را هم به رفیق محمد نفاح دبیر کل پیشین فرستاد و تاکید کرد که نفاح  نمونه ای از فروتنی ، بخشش و فراتر از همه رزمندگی بوده است وبرای همیشه باقی خواهد ماند .

عامر بومی کفر قاسم ،در سال 1979 به بانکی ( جنبش جوانان حزب کمونیست اسرائیل ) پیوست ، و از دانشگاه مسکو در ارتباطات لیسانس گرفت . او در بخش های متعدد حزب خدمت کرده است ، از جمله دبیری شعبه مسکو ، عضویت کمیته مرکزی حزب ، دبیر " بخش مثلث" ( منطقه ای در داخل شرقی ترین نقطه اسرائیل ، بخشی از سرزمین های اشغالی در 1967) ، و عضو تحریریه "ال اتحاد" . او همچنین فعالی معروف ، معلم و رهبر گروه در آموزش برای دموکراسی است .

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: