نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2015-05-12

نویدنو  22/02/1394 

 

 

 

اطلاعیه حزب کمونیست کمیته ایالتی لوهانسک در تاریخ 8 ماه مه

ناهید مذکوری

به ابتکار کمونیست های دونباس ، یک مجمع همبستگی جهانی با ساکنان دونباس: " ضد فاشیسم ، انترناسیونالیسم ، همبستگی" در روز 9 ماه می در آلچونسک برگذار شد.

مجمع با حضور 177 هیئت به نمایندگی از 31 سازمان از 13 کشور ( بلاروس ، بریتانیای کبیر،  المان ، یونان ، اسپانیا، ایتالیا ، لهستان ، فدراسیون روسیه ، باسک ، ترکیه ، اکرایین ، فرانسه و سوئد) بر گذار شد . بیش از 20سازمان از سراسر جهان نامه حمایت به مجمع ارسال کردند .

مجمع جلوه های فاشیسم در اکرایین ، از جمله ترور سیاسی ، قتل عام ها ، تعقیب مخالفان ، و ممنوع کردن ایدئولوژی کمونیستی را به شدت محکوم کرد .

شرکت کننده های مجمع از ساکنان دونباس در تلاش آن ها برای صلح و مبارزه آن ها علیه فاشیسم حمایت کردند .

مجمع اتحادیه اروپا ، ایالات متحده ، نماینده های پارلمان اروپا و نماینده های کشور ها در سازمان ملل را به انجام تمام اقدام های ممکن ، از جمله تحریم های اقتصادی و سیاسی ، علیه کشور و دولت اکرایین برای اجرای تمام مقررات موافقت نامه های بین المللی ، از جمله (موافقت نامه) مینسک ، با هدف پایان دادن  به جنگ و احیا زندگی صلح آمیز در دونباس فرا خواند .

مجمع تصمیمی را برای بنا کردن کمیته همبستگی بین المللی با دونباس : " ضد فاشیسم ، انترناسیونالیسم ، همبستگی " تصویب کرد که هدف اصلی آن اقدام مشترک از سوی حزب های سیاسی ، سازمان ها و جنبش های عمومی ، و فعال های مستقل برای حمایت از دونباس ، حفظ صلح ، مخالفت با فاشیسم و ایجاد جامعه ای عادلانه است  .

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: