نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2015-03-14

نویدنو  22/12/1393 

 

 

 

موضع امریکا – ناتو تحریک امیز است ، هدف موضع دولت یونان در باره بحران اکرایین کورکردن مردم نسبت به واقعیت ها ست

بیانیه بخش روابط بین المللی کمیته مرکزی حزب کمونیست یونان

برگردان : مهرگان

در روز های اخیر ، و با وجود پیمان مینسک ، امریکا وناتو  با تهدید مردم منطقه با اشتعال درگیری و خون ریزی به دخالت خود در بحران اکرایین ادامه داده اند . به ویژه : 

- 300 پرسنل نظامی امریکابه منطقه لویو در اکرایین وارد و آموزش سربازهای محلی را آغاز کرده اند . به این روش ، امریکا در حال آماده سازی حضور نظامی خود در اکرایین است ، به این خاطر که اکرایین پیش از این 19 میلیون دلار را مشتاقانه تر تایید کرده است .

- نیروی دریایی بزرگ ناتو در حال تجمع در دریای سیاه ، با مشارکت کشتی های امریکایی  ، آلمانی ، ایتالیایی ، ترکی ، بلغاری و رومانیایی است . این حرکتی بسیار آزار دهنده و تحریک آمیز است .

- رزمایش آموزشی چند سطحی راهبردی ناتو ، با تمرکز بر " مدیریت بحران" در دست اقدام  است ، سناریویی  که بر ستیزه بین روسیه و اکرایین یا روسیه وگرجستان ، با  ابعاد پراکندگی  ناوگان دریایی اش در سراسر دریای سیاه دلالت دارد . باید یاد آور شد که این مانور اموزشی در مراکز تصمیم گیری رخ می دهد در حالی که  روش هایی برای  تقویت هر چه بیشتر نیروی ضربت ناتو، افزایش این نیرو از 13.000 عضو رزمنده به 30.000 رزمنده امروز در دست اقدام است.    

هم زمان که ناتو به محکم تر کردن موضع سخت و تحریک آمیز خود در منطقه ادامه می دهد، دولت یونان برای اطمینان وفریب کارگران با بیانیه ای در باره "سیاست چند وجهی" خود تلاش می کند ، آن هم زمانی که به صورت فعالانه ای در برنامه های تجاوز کارانه ناتو مشارکت می کند و به الزام های ناتو تعهد اعتقادی می سپارد .  

نه رضایت ! نه توهم!

بیایید مبارزه خود علیه درگیری یونان در برنامه های امپریالیستی و جنگ امپریالیستی را  با جدایی و رهایی از اتحاد غارتگر تقویت کنیم .

آتن 6/3/2015  

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: