نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2015-01-02

نویدنو  11/10/1393 

 

 

 

حبیبی در کنگره جمعیت ایثارگران:

آیت‌الله مصباح می‌تواند محور وحدت قرار گیرد

 راهی جز وحدت و ائتلاف نداریم

ما شاهد هستیم که چگونه در دستگاه‌های اجرایی نیز اصول‌گرایان را درو می‌کنند. حتی در بعضی از استان‌ها یک فرماندار هم اصول‌گرا نیست.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اصول‌گرایان راهی به جز وحدت و ائتلاف ندارند. شخصیتی مانند آیت‌الله مصباح می‌تواند محور و چتر قرار بگیرد.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در میزگردی که در ششمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با حضور حسین فدایی، حجت‌الاسلام و المسلمین آشتیانی و مرتضی آقاتهرانی برگزار شد، گفت: هاگرچه چند روز از سالگرد حادثه 9 دی می گذرد، اما جا دارد در اینجا به این موضوع اشاره کنم؛ زیرا عده‌ای قصد دارند صورت مساله فتنه را بردارند. من به آنها می‌گویم آنها نمی‌توانند فتنه 88 را بپوشانند.

 

حبیبی گفت: کسانی می‌خواهند فتنه 88 را به رقابت‌های انتخاباتی محدود کنند، اما آن یک موضوع براندازانه بود که حتی در این ارتباط کسانی با بیسیم و مسلسل‌های پیشرفته دستگیر شدند و قصد داشتند مردمی که سران فتنه به خیابان‌ها می‌آورند را بکشند.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: این تقلب از خارج از کشور طراحی شده بود و قصد آن براندازی بود و امروز کسانی نمی‌توانند صورت مساله فتنه را حذف کنند.

 

حبیبی بیان کرد: رئیس میز ایران در سیا یک روز قبل از انتخابات گفته بود یک انتخاب رنگی کلید می‌خورد که ما آن را طراحی کرده‌ایم.

 

وی با اشاره به مراسم امروز نیز گفت: آقای فدایی و جمعیت ایثارگران ابتکار خوبی داشتند و من نیز اعتقاد دارم اصول‌گرایان راهی به جز وحدت و ائتلاف ندارند.

 

حبیبی افزود: حزب اعتدال و توسعه مسافرت‌های استانی خودش را آغاز کرده است و قصد دارد زلف رئیس ستادهای روحانی را به این حزب گره بزند و این کلید خورده است.

 

وی گفت: ما شاهد هستیم که چگونه در دستگاه‌های اجرایی نیز اصول‌گرایان را درو می‌کنند. حتی در بعضی از استان‌ها یک فرماندار هم اصول‌گرا نیست. بنابراین با توجه به این شرایط اصول‌گرایان چگونه حق دارند حرف از اختلاف بزنند، ما باید در مسیر وحدت و ائتلاف حرکت کنیم.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: این ائتلاف جز از طریق روحانیت کلید نمی‌خورد، روحانیتی که در مسیرهای گوناگون امتحان خودشان را پشت سر رهبری پس داده‌اند. شخصیتی مانند آیت‌الله مصباح می‌تواند محور و چتر قرار بگیرد و جامعه روحانیت مبارز و مدرسین محور وحدت ما باشند.

 

آشتیانی: اگر ما مقاومت کنیم خداوند نیز ما را مورد امداد قرار می‌دهد

 

در ادامه این میزگرد حجت‌الاسلام و المسلمین آشتیانی عضو شورای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جنگ احزاب گفت: در این جنگ کفار قصد داشتند چراغ اسلام را خاموش و پیامبر و همه مسلمانان را بکشند. وقتی مدینه را محاصره کردند، اضطرابی در مسلمانان ایجاد شد و منافقین هم قصد داشتند که دل مسلمانان را خالی کنند اما خداوند امدادهایی فرستاد و همه چیز را به نفع مسلمانان تغییر داد.

 

وی گفت: این نشان می‌دهد اگر ما مقاومت کنیم خداوند نیز ما را حمایت و مورد امداد قرار می‌دهد.

 

آشتیانی با اشاره به نهم دی ماه گفت: در آن دوره تمام دنیا تمام توان‌شان را جمع کرده بودند و ایران را محاصره کرده بودند، اما با امداد غیبی عده‌ای از متدینین در نهم دی ماه نقشه آنها را بر ملا کردند و این موضوع مانند آبی روی آتش بود.

 

وی گفت: ما باید بتوانیم از این وحدت نیروها که بعد از سی سال در انقلاب اسلامی بی‌بدیل بود، استفاده کنیم.

 

آقا تهرانی: باید در مسیر وحدت باید با مردم صادق و راستگو باشیم

 

مرتضی آقاتهرانی دبیر کل جبهه پایداری در این میز گرد گفت: همه وحدت اصول‌گرایی را قبول دارند اما آن چیزی که امروز اهمیت دارد و باید روشن شود، موضوع خود وحدت است یعنی اینکه چه چیزی موضوع وحدت قرار بگیرد. ما باید به سمت خدا و با اخلاص حرکت کنیم، تا بتوانیم به این موضوع دست یابیم.

 

آقاتهرانی بیان کرد: حساسیت و سیاست‌زدگی را بزداییم و با اخلاص و در ارتباط با خدا و مقام ولایت که جز توحید چیزی نیست، در مسیر وحدت حرکت کنیم.

وی گفت: این وجه مشترک همه بچه‌های مذهبی است و قبول دارند که بدون ولایت وحدت ممکن نیست و در این مسیر باید با مردم صادق و راستگو باشیم.

 

آقا تهرانی با بیان اینکه در مسیر وحدت مدیریت خودسازی نیز مطرح است، گفت: ما باید به مساله مدیریت نیز توجه داشته باشیم در این چند سال اخیر هم می‌بینیم حضرت آقا روی این موضوع متمرکز شده‌اند. زیرا با مسیر مدیریت است که می‌توانیم از اول درست حرکت کنیم.

 

وی گفت: در مسیر وحدت مراحل و منازل مختلفی وجود دارد که با مدیریت و خودسازی باید بتوانیم آن را طی کنیم.

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: