نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

2014-11-06

نویدنو  02/08/1393 

 

 

بیانیه همبستگی حزب کمونیست امریکا با حزب کمونیست ونزوئلا

برگردان : مهرگان

به هیئت سیاسی ، کمیته مرکزی ، حزب کمونیست ونزوئلا، سازمان جوانان کمونیست ونزوئلا، ومردم ونزوئلا

از : حزب کمونیست امریکا

22 اکتبر 2014

ما با حیرت وخشم ازحمله اخیر صبح سه شنبه علیه دفاتر حزب کمونیست ونزوئلا وجوانان کمونیست ونزوئلا در بخش آرتیگاس کاراکاس اطلاع پیدا کردیم . ما از خواندن آن که هیچ مجروح جدی وجود نداشت خشنودیم . ما همبستگی قلبی خود را در طی این دوره دشوار و خطرناک به رفقا و کل کشور تقدیم می کنیم .

متاسفانه  ، به نظر می رسد  نمونه ای از خشونت و تروریسم ، با هدف گیری افراد و سازمان های دموکراتیک وانقلابی در حال ظهور باشد . این حمله اندکی پس از قتل  به طورباور نکردنی شریرانه رفیق روبرت سرا و همسر او ماریا هررا  ، که اکنون تحت رسیدگی مقام های ونزوئلایی است رخ داد . 

ما تایید می کنیم که این ها نباید بعنوان روی داد هایی جداگانه مد نظر قرار گیرند و تحقیق کامل و اقدام تنبیهی در خور علیه نه تنها افرادی که مستقیما این جنایت ها را مرتکب شده اند بلکه  علیه افرادی که در برنامه ریزی وحمایت مادی این ظرفیت ها ،هم در ونزوئلا وهم در جای دیگر درگیر بودند را الزامی می کند.  

ما نگرانیم که بازیگر های مختلف سیاسی در داخل کشور ما برای زشت نمایی جنبش بولیواری در ونزوئلا و سایر کشور ها در نیم کره ما ، با چشم انداز آسان کردن بی ثبات سازی این کشورها و ایجاد " تغییر رژیم" تلاش کرده باشند . مااستفاده از پول مالیات شهر وند های امریکایی  برای تامین مالی برخی از این اقدام های غیر قانونی دخالت در امور همسایه های خود را یاد آور می شویم . ما یک بار دیگر درخواست می کنیم که تمام چنین فعالیت هایی متوقف شود ، و به نهایت تلاش خود برای ایجاد جنبشی در میان مردم ایالات متحده امریکا که می تواند چنین سیاست های ویرانگری را ریشه کن کند متعهدیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: