نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

2014-11-06

نویدنو  18/07/1393 

 

 

 

پرچم برابری و آزادی در خاورمیانه برافراشته خواهد شد .

برگردان : آرش وجدانی

در کوبانی ، بشریت دربرابر بربریتی مقاومت می کند که امپریالیسم از زباله دان تاریخ باز گردانده است . این جهادی های وحشی آدم کش که  از سوی ارباب های امپریالیست خودباز گردانده شده اند ، نه تنهاکوبانی های حلب ، بلکه ارزش های عام تمام بشریت را مورد تجاوز قرار داده اند .  
حمله علیه کوبانی یک بار دیگر چهره زشت ، جانور خوی نیروهای ارتجاعی را نشان می دهد . همراه با دولت اسلامی ، رئیس جمهور ترکیه ، طیب اردوغان ، احمد داود اوغلو نخست وزیر و دولت جنگ آن ها که از ترور دولت اسلامی در کوبانی برای باج خواهی از خلق کرد استفاده می کنند به یک میزان مسئول هر قتل عامی در کوبانی خواهند بود .
دولت اسلامی و حزب عدالت وتوسعه دومجری فرعی امپریالیست با نقاب های متفاوت هستند. آن ها به هدف همانندی خدمت می کنند. ماموریت اصی آن ها جارو کردن تمام دست آوردهای مترقی در کشور ما و منطقه و برقراری بنایی برای طرح های امپریالیستی برای تغییر شکل منطقه است .   

دولت اسلامی سازمانی بربرمنش است که به جنایت علیه بشریت دست یازیده است . به همان نسبت ، دولت حزب عدالت وتوسعه ترکیه نیز پی در پی به جنایت علیه بشریت دست زده است ، آن ها خون مردم منطقه را در دست های خود دارند.  
دولت اسلامی و حزب عدالت وتوسعه دو هویت جداگانه ندارند. دولت حزب عدالت وتوسعه دولت اسلامی را مورد حمایت قرار داد ، تامین مالی کرد و تغذیه نمود.
صلح ، برابری و آزادی است که خلق های خاورمیانه بی درنگ به آن نیاز دارند ، نه دروغ ها وبرنامه های امپریالیست ها وسایر دست نشانده های آن ها در منطقه . مسیر صلح در خاورمیانه از میان مبارزه علیه امپریالیسم و مجریان دست دوم آن ها با نقاب های مختلف می گذرد .  
اتحاد مردم منطقه در مبارزه آن ها علیه امپریالیسم خواهد بود که صلح را برقرار خواهد کرد . همچنین این مبارزه متحد است که تروریست های جهادی و نیز سایر مجری های دست دوم امپریالیستی را نابود خواهد کرد .
صلح در خاورمیانه می تواند بر مبنای اولویت مردم ، ونه اولویت انحصارهای بین المللی بر قرار گردد . ما اعتقاد راسخ داریم که پرچم برابری وآزادی سرانجام در منطقه موج خواهد زد ، ما مردم خود را به مبارزه برای ساختن خاورمیانه که همه خلق ها درآن در صلح زندگی خواهند کرد فرا می خوانیم .
زنده باد مقاومت کوبانی

زنده باد برادری خلق ها

زنده باد سوسیالیسم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: