نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

بخش نخست

 

2014-09-28

نویدنو  05/07/1393 

 

 

 

ننگ بر تجاوز گری امپریالیسم امریکا

چانه زنی درباره اصول ملی با امپریالیسم امریکا ممنوع

سوریه پیروز خواهد شد

بیانیه حزب کمونیست سوریه -برگردان : هاتف رحمانی  

در اول صبح روز 23 سپتامبر 2014، امپریالیسم امریکا همراه با متحد ها مامورهای خود عملیات مسلحانه دشمنانه ای را خاک جمهوری عربی سوریه آغاز کرد . این عملیات نقض آشکار قوانین بین المللی است که نقض استقلال ملی کشور مستقل را ممنوع می سازد . اقدام های خصمانه  به بهانه مبارزه با سازمان های تروریستی ادامه دارد . همان سازمان هایی که در آزمایشگاه های  حوزه های اطلاعاتی امپریالیسم ، به ویژه از سوی سازمان های جاسوسی بریتانیا وامریکا، با مشارکت فعال حوزه های صهیونیستی ، با هدف ایجاد بهانه ای برای دخالت جهانی امپریالیستی و تجاوز علیه کشورهای منطقه ، به ویژه سوریه به واسطه موضع سوریه علیه سرکردگی امپریالیستی وصهیونیستی ایجاد شدند ،هستند که ملت ما قربانی بازداشتن آن ها می شود .

    تجربه خلق ما وخلق های جهان به درستی عدم اعتماد به امپریالیسم ودر راس آن امپریالیسم امریکا ، راس تروریسم در جهان را ثابت می کند. کسی که به بی طرف نشان دادن امریکا می اندیشد از نطر مغزی بیمار است ، چون امریکا دشمن اصلی مردم ما وراه  رهایی ملی کشور ما ، ونیز رهایی خلق های سراسر جهان است . حزب کمونیست سوریه تمام میهن دوستان سوری را به دفاع از میهن ، حفظ استقلال ملی ، وآگاهی از توطئه ها و حقه های امپریالیستی فرا می خواند . تمام بهانه های امپریالیسم امریکا ، حتی مبارزه با تروریسم ، نمی تواند نقض حق حاکمیت ملی را توجیه نماید .

ملت ما شجاعانه با دسته های تروریستی مبارزه می کند ، موقعیت های خوبی را در مبارزه به دست آورده است وارتش شجاع سوریه با تکیه بر حمایت توده ای مردم پیچیده ترین دسته های تروریستی را همان طور که آخرین رخ داد ها آن را تایید کرد شکست می دهد، از این رو حوزه های امپریالیستی برای سرعت بخشیدن به گام های تجاوز به سوی سوریه فشار می آورند . مردم سوریه خواهد جنگید ، هم چنان که در گذشته جنگید ، و شجاعانه در برابر هر تجاوزی علیه استقلال . شرف ملی مقاومت خواهد کرد . پیروزی از آن ماست .    

ما بار دیگرتاکید می کنیم که پایداری نه یک وظیفه بلکه یک امکان است و وطن اول و فرا تر از هر ملاحظه ای است .

سوریه زانو نخواهد زد .

هیئت سیاسی حزب کمونیست سوریه

دمشق ، 24 سپتامبر 2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: