نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 

2014-08-30

نویدنو  05/06/1393 

 

 

 

 رهبر حزب کمونیست فدراسیون روسیه :

 ماهمیشه از گفتگو حمایت کرده ایم

برگردان: م . چابکی

گنادی زوگانف رهبرحزب کمونیست فدراسیون روسیه ابراز امیدواری کرد برگزاری مذاکرات بین رهبران اتحادیه گمرکی ، اوکراین و نمایندگان اتحادیه اروپا  گامی به سوی  راه حل مسالمت آمیزبحران اوکراین  باشد.

رهبرحزب کمونیست گفت: این نشست از این جهت که گامی به جلو جهت تقویت تلاش های مشترک مابرای رسیدن به صلح است ، دارای اهمیت است .  ما همیشه ازگفتگو حمایت کرده ایم و براین باوریم که پایان دادن به هرجنگی نیازمند آتش بس و گفتگو است  . وی همچنان اشاره کرد که  انتخاب مینسک پایتخت بلاروس بعنوان محل نشست نشان دهنده آنست که می توان مشکلات را حل نمود . بلاروس از جایگاهی بر خوردار است که برای مناطق دیگر ، به ویژه برای اوکراین و روسیه آموزنده است.

گنادی زوگانف دیدار دو ساعته بین پوتین و پوروشنکو ، بویژه مطالبی راکه پوتین بدرستی طرح نمود: پایان وحشی گری در اوکراین ، توقف  بمباران مناطق ، پایان دادن به سیاست خود ستائی چیزی که ازآن بوی فاشیسم می آید ، نشستن پشت میز مذاکره  به صورتی که تا حدودی منافع مناطق جنوب شرقی اوکراین نیز در نظر گرفته شود را مثبت ارزیابی کرد . او یادآورشد که  در طرح مشکلات اوکراین ضرورت کمک های فوری انسان دوستانه به دنباس نیز مطرح گردید . به گفته گنادی زوگانف این سیاست انسان دوستانه ایی است که ازمدت ها قبل دنبال می شود ، به طوری که  ما تا الان یازده کامیون حامل 1200 تن کالا برای شرق و جنوب شرقی ارسال داشته ایم.

گنادی زوگانف در آستانه  نشست  مینسک دیداری با ولادیمیر پوتین و آلکساندرلوکاشنکو داشت که در این دیدار ممنوعیت فعالیت حزب کمونیست اوکراین ، که تنها حزب بیان گرموقعیت انترناسیونالیستی است و روابط دوستی با احزاب کمونیستی برقرار نموده و برنامه ضد بحران خود را در مسائل اجتماعی دارا است مطرح نمود.

زوگانف گفت در فاصله ای نه چندان دور درمینسک با پطرسیموننکو رهبر حزب کمونیست اوکراین و الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس دیدار داشتم و در مشاوره با تمام احزاب چپ و کمونیست اروپا که همه آن ها در پایان دادن به محاکمه  ، تعقیب ومجازات حزب کمونیست اوکراین هم نظرهستند سخن گفتم . وی یاد آورشد نامه هایی در دفاع ازحزب کمونیست اوکراین بطور خصوصی به رهبران کشورهای آلمان ، فرانسه ، و ایتالیا بعنوان کشورهائی که مورد ستم و آزارفاشیست ها قرار داشته اند ارسال نمودیم

برگرفته از سایت حزب کمونیست فدراسیون روسیه 27/08/2014

28/08/2014

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: