نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2014-08-03

نویدنو  09/05/1393 

 

 

پیرامون کج اندیشی آقای فرهاد عاصمی

نامه به مدیر محترم سایت نوید نو

به عرض می رساند : چندی پیش طی نامه ای چند سطری از شما پرسیدم بر مبنای کدامین علت در یک شماره مبادرت به درج دو مقاله از آقای فرهاد عاصمی نموده اید . که شما نیز با درج نامه ی اینجانب ، توضیحی در ذیل آن مرقوم نمودید . و از آن پس با اتخاذ تصمیمی منطقی مطلبی از آقای عاصمی درج نکردید . موضوع از نظر بنده خاتمه یافته تلقی شد .

 ولی آقای عاصمی از آن زمان شروع به نوشتن سلسله مقالاتی در سایت تک کاره ی چند منظوره ی خود نموده و اقدام به توهین و ایراد تهمت وافترا به بنده می نمایند ، وبه روال همیشگی خود رهبری حزب توده ایران را نیز از سیل افتراهای شان بی نصیب نمی گذارند . به نظر می رسد سخنی چند پیرامون پاره ای از اتهام های ایشان برای روشن نمودن شگرد نخ نما شده ی توده ای ستیز او لازم است . از آن جایی که ساکن داخل کشور هستم ، طبعا نمی توانم با نام واقعی خویش مطلبی بنویسم . این مسئله ی طبیعی و قابل توجیه را آقای عاصمی بهانه  قرار داده با کلماتی چون " توده ای محترم " و " توده ای بی نام و نشان " و . . . بارها ، با کلمه هایی سبک به اینجانب اهانت نموده اند . با آشفتگی فکری و روحی خاصی، عدم درج مقالات ضد حزبی خود در نوید نو را نشان از وجود تصمیم گیری فراکسیونیستی !! در حزب دانسته اند . با اشتیاقی که آقای عاصمی برای شناختن  من دارند  برای رفع هر نوع شائبه ای خود را به ایشان معرفی می نمایم. از سال 1355 فعالیت سیاسی وحزبی ام را در ارتباط با سازمان نوید شروع کرده ام . بعد از یورش بربر منشانه ی رژیم ولایی به حزب توده ایران از بنیان گذاران کمیته داخلی حزب توده ایران بوده ام . و طی سال ها فعالیت در تشکیلات مخفی حزب توده ایران در دهه خونین شصت ، که حتی تصور دشواری های آن برای آقای عاصمی جزو محالات است ، در انجام وظایف حزبی خویش ذره ای کوتاهی نکردم . در همان زمان چندین بار رفقا ابراز تمایل کردند که برای ادامه ی فعالیت به خارج از کشور بروم . به رغم همه ی خطرات جانی چون می دیدم در داخل کشور می توانم موثرتر باشم پیشنهاد رفقا را نپذیرفتم . با در نظر داشت این موضوع نکته ای نیاز به توضیح دارد . در آن شرایط بس دشوار که اینجانب به همراه رفقای دیگر در داخل کشور ، برای پیش برد آرمان های حزب فداکاری می کردیم ، آقای عاصمی چه می کردند ؟ ایشان بعد از ترک صف حزب ، باهمکاری عنصر بدنامی چون علی خدایی و با راه اندازی نشریه ی ضد توده ای "راه توده"  مشغول ستیز کین توزانه با حزب توده ایران بودند . به عنوان نمونه بیان مشتی از خروار اعمال ایشان لازم به نظر می رسد . آقای عاصمی به دفعات اذعان کرده اند که نامه ی منتسب به رفیق کیانوری با امضاء ا- ک – از خانه امن وزارت اطلاعات ، و با این مضمون که وظیفه ی توده ای هاست که در این شرایط از جمهوری اسلامی دفاع نمایند ، به دست ایشان رسیده است . ایشان ادعا می کنند نامه را به رفیق خاوری نشان داده اند ، که رفیق خاوری گفته اند : این توطئه است . آقای عاصمی از همان کانالی که نامه به دستشان رسیده از رفیق کیانوری می پرسد ما قرار است از انقلاب دفاع کنیم نه جمهوری اسلامی  . . .  شرح ماوقع را می شود در سایت ایشان که با نام بی مسمای " توده ای ها " مشغول سم پاشی علیه حزب توده ایران است ، ملاحظه نمود . جالب اینکه جناب عاصمی به دلیل ضعف حافظه ، بارها برای اثبات نظرات کج و معوج خویش علیه حزب توده ایران ، به بخش هایی از متن نامه ، که خود نیز چند بار آن را مشکوک دانسته اند ، استناد نموده است ! پرسش این است : آقای عاصمی مرحمت فرموده و روشن نمایید نامه از کدام کانال ، ومشخصا توسط چه کسانی بدست شما رسیده بود ؟  آیا برای حضرتعالی قابل درک است که آن زمان امثال من با چه مشقتی در راه پیشبرد آرمان های والای حزب توده ایران تلاش می کردیم و از این اعمال نارفیقانه شما چه خون دل هایی می خوردیم . . . ؟

 جناب عاصمی بنده در داخل کشور با همه گوشت و پوست و ذرات وجود ، و با خرسندی وصف ناپذیر شاهد نفوذ روز افزون حزب توده ایران ، که ناشی از مشی علمی و اصولی آن است ، هستم . طبعا فردی که همه ی زندگی خود را در راه فعالیت برای آرمان های حزبی نهاده است ، که به اذعان دوست و دشمن ، در تاریخ معاصر کشورمان منشا ء خدمت های شایان توجهی به میهنمان بوده است ، با درک و دریافت مستقل خویش می تواند از سایتی همچون سایت نوید نو که گردانندگان آن از دوستداران حزب توده ایران ، (واز دوستان من ) هستند ، تقاضا کند از درج نوشته های ضد حزبی امثال شما خود داری نماید . آقای عاصمی به شما اطمینان می دهم که با چند بار "زنده باد حزب توده ایران" گفتن ریاکارانه ، هرگز نخواهید توانست ما را فریب دهید .این عدم گول خوردن ما وپی بردن به تدلیس ( فریبکاری) شما را بخشنامه رهبری حزب توده ایران تصور نفرمایید .

وسرانجام آن که ما ، عضو ها و هوادارهای حزب توده ایران ، که در داخل کشور با همه ی تنگنا ها و سختی های مبارزه ، بدون آوردن خم به ابرو ، در راه پیشبرد آرمان های حزب پرافتخار خویش تلاش می کنیم ، دارای عقل و شعورلازم برای تشخیص راحت سره از ناسره هستیم .

در خانه کس است      یک حرف بس است  . . .

امضاء محفوظ

 

 

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin مطلب را به آزادگی بفرستید:Azadegi  

     بازگشت به صفحه نخست

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: