نویدنو:19/05/1389                                                                    صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 

 

هنوز برای جهان امید وجود دارد

فیدل کاسترو رز- برگردان – مهرگان

 

فیدل گلوبال ریسرچ را تحسین می کند.

در طی 57سال ، دو نسل از کوبایی ها ، یکی نسلی که پیش ازما به دنیا آمده بود ودیگری نسل ما ، که هر دو از اول ژانویه تا امروز درکنار هم بوده اند ، علیه قدرتمندترین امپراطوری تا کنون شناخته شده بشریت جنگیده اند.
من به خاطرترس حقیرانه از چیزی به غلو کردن پناه نمی برم، من این را با فروتنی ، حتی خجالت می گویم .دیدن این که چگونه صدها میلیون جوان در جهان حتی قادر به یادگرفتن چگونه خواندن ونوشتن نبوده اند ، یا نیمه بیسواد هستند ، یاکار ندارند، واز هر چیزی مربوط به حقوق جدایی ناپذیر بشری غافل هستند آزارنده است.  
وارد عمل شدن علیه صد ها میلیون نوجوان وجوان از هر دو جنس است جنایت بزرگی است ، که آگاهی شگفت انگیز آنها به وسیله رسانه های جمعی دستکاری شده است ، ودر حقیقت ، بسیاری از آنها ، به ویژه مردان، به سربازانی برای مردن درجنگ های قتل عام نا عادلانه، انجام گرفته در سراسر کره زمین تبدیل شده اند.
سیستم اقتصادی مسلط شده با منافع بشریت نا سازگار است.آن سیستم باید پایان یابد وپایان خواهد یافت.
نسل های جوان جدید کوبایی پیام هایشان را ، همان (پیامی) که از تجربیات کشور آنها زاده شده ، شنیدنی خواهند ساخت،  آنها وظیفه ی مقدس مطرح شده از سوی دورانی که در آن به زندگی  فرا می رویند به خوبی انجام خواهند داد.و این کار را با فروتنی و بر افراشتن پرچم حقیقت ، بدون هیچ باوراحمقانه ای  به نژاد یا هر نوع  برتری ملی انجام خواهند داد. 
من بارها از خودم پرسیده ام، چرا باید بچه ها ونوجوانان ما بمیرند؟
چراافراد جوان ما مجبورند بمیرند؟ به چه جهت  تمام این آگاهی ، در حالی که با این همه مزیت ها  می تواند کاشته وترویج شود ، باید نابود شود؟ 
چرا والدین آنها را وادار به مرگ در جنگ های برادر کشی می کنند؟
تصورآن که وبسایت گلوبال ریسرچ اصلا سزاوارهیچ اعتباری نیست ،تصورآن که نظریه گریگوری  ریسکین ،مهندس بیو شیمی در دانشگاه نورث وسترن  فاقد اعتبار است ، تصور آن که تشکیل حباب متانی را که ترنس ایم مقاله نویس به ریزش نفت بریتیش پترولیوم در خلیج مکزیک ربط داده اصلا درخور هیچ توجهی نیست ، دعوت ما به خوابی آسوده است.  
سایت گلوبال ریسرچ تنها توضیح ممکن را برای غرق شدن چنون* ،  کشتی زیر دریایی از نظر تکنیکی پیشرفته با قابلیت پیدا کردن یک کشتی از آن نوع ازفاصله 185کیلومتری منتشر کرد. بدیهی است که آن کشتی نمی توانست توسط یک زیر دریایی قدیمی ساخت روسیه ساخته شده در بیش از 50سال پیش غرق شده باشد. 
ما ترجیح می دهیم امیدوار باشیم که استدلال های به کار رفته در " تاملات" منتشر شده در روزسه شنبه سوم اوت تبیین واقعیت باشد.
درغیر این صورت، خطردیگر شیوع یافتن جنگ ، که می تواند بلافاصله تبدیل به جنگی اتمی گردد ، می تواند تنها جایگزین باشد ،واز این رو این پیام مهم تر از همیشه خواهد بود .
نه شانس یک درصد ، ده درصد ، یا هر رقمی که دوست دارید وجود دارد ، که امریکا یا اسرائیل مایل به رها کردن تحریم های مصوب شورای امنیت سازمان ملل (علیه ایران)، با محدوده زمانی اکید ، باشند، و نه از طرف ایران  شانس پذیرش بازرسی کشتی های ایران وجود دارد.    
حتی یک انسان نا بینا هم می تواند آن را که مثل کریستال شفاف است ببیند.
ما نه تسلیم خواهیم شد ، نه اجازه خواهیم داد که امپریالیسم دنیا را گول بزند.

 

سرچشمه :www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=20409


 

 

  

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست         

         

free hit counter