نویدنو:11/03/1389                                                                    صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 


 

بیانیه هیئت سیاسی حزب کمونیست هند (مارکسیست)

 حمله اسرائیل محکوم است

در شب 30می ، نیروهای مسلح اسرائیل به صورت غیر قانونی  به ناوگانی مرکب از 6کشتی حامل کمک های بشردوستانه به غزه در آب های بین المللی حمله کردند.حداقل 15فعال بین المللی کشته وبسیاری زخمی شده اند.هیئت سیاسی حزب کمونیست هند ( مارکسیست) این حمله تحریک آمیزوجنایتکارانه را به شدت محکوم می کند.  

در حدود 700فعال از کشورهای مختلف در این 6کشتی هستند. آنها رساندن 10.000تن کمک های بشر دوستانه به غزه را هدف گرفته بودند، که تقریبا از سه سال پیش تا کنون تحت محاصره بیرحمانه قرار دارد. 

 حمله به ناوگان در آب های بین المللی ، 65 کیلومتر دور ازساحل غزه ،یکبار دیگر بی توجهی کاملی را که اسرائیل نسبت به قوانین بین المللی وافکار عمومی جهان دارد،  نشان می دهد. مورد حمله قرار دادن کشتی ها در آب های بین المللی وکشتار مسافران آن رفتاربی شرمانه دزدان دریایی است وباید از سوی جامعه جهانی به همین خاطرچاره جویی شود.

 حزب کمونیست هند( مارکسیست) دولت هند را به محکوم کردن این حمله ناجوانمردانه فرا می خواند.هند همچنین باید همراه با سایر کشورها ی غیر متعهد در سازمان ملل وسایر هیئت ها برای فشار بر اسرائیل برای بر چیدن محاصره غیر قانونی غزه فعالانه همکاری نماید.

 

  

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست