نویدنو:28/02/1389                                                                    صفحه قابل چاپ است

 نویدنو

 


 

در سالگرد کودتای انتخاباتی تهدیدات ارتجاع بر ضد موسوی، رهنورد و کروبی

توطئه کودتاچیان علیه جنبش ضد استبدادی

حزب توده ایران توطئه برضد میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی و اعمال فشار بر احزاب و سازمان های اصلاح طلب مخالف کودتا را به شدت محکوم کرده و بر پایه احساس مسئولیت ملی و انقلابی خود، برمبارزه متحد با استبداد ولایی و دولت کودتا تاکید و پافشاری می کند.


در ادامه سیاست سرکوب جنبش مردمی و برنامه ریزی گسترده کودتاچیان در سالگرد کودتای انتخاباتی، امروز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه 175 تن از وابستگان ارتجاع در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار بازداشت و محاکمه رهبران جنبش اعتراضی شدند.
در این نامه ی تهدید آمیز، "تسریع در برخورد با سران فتنه" خواسته شده است. همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با انتشار بیانیه ای میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی را به حمایت از "تروریست ها" متهم ساخت.
نامه 175 تن از نمایندگان مجلس و بیانیه کمیسیون امنیت ملی ادامه سیاست هدفمند کودتاچیان در سالگرد کودتای انتخاباتی برای مقابله با جنبش مردمی است. پس از اعدام تبهکارانه پنج زندانی سیاسی و موضعگیری درست میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی در محکوم کردن این جنایت، بر ابعاد جو سازی، شایعه پراکنی و تهدیدات علیه این شخصیت ها افزوده شده است.
تمام نهادهای سرکوبگر امنیتی-نظامی و بلندگوهای تبلیغاتی در خدمت ارتجاع حاکم با هماهنگی به جوسازی و ایجاد فضای امنیتی با هدف سرکوب جنبش مشغول هستند.
در این راستا، امروز محسن آرمین، عضو ارشد و سخنگوی مجاهدین انقلاب در تهران دستگیر شد، این بازداشت یک روز پس از موضعگیری دادستان انقلاب اسلامی تهران و تهدید آشکار میرحسین موسوی، حاکی از برنامه ای خطرناک علیه جنبش مردمی است که نباید در قبال آن سکوت کرد.
ارگان های امنیتی و دولت ضد ملی تحت فرمان ولی فقیه در سالگرد کودتای انتخاباتی با تهدید رهبران جنبش و بازداشت افرادی چون محسن آرمین، در حقیقت به آزمایش فضای سیاسی و میزان حساسیت اجتماعی نسبت به بازداشت شخصیت های موثر و سرشناس پرداخته اند. بعلاوه این اقدام به منظور تحمیل انفعال و ترس به جنبش و نیروهای اصلاح طلب و منتقدان درون حکومتی دولت نامشروع کودتا صورت پذیرفته است.
حزب ما با هشدار نسبت به برنامه ریزی کودتاچیان در سالگرد کودتای انتخاباتی که بازداشت های گسترده از جمله بازداشت رهبران جنبش مردمی، ترور، شایعه پراکنی و نفاق افکنی را شامل می گردد، خواستار واکنش سریع، به موقع و درعین حال هماهنگ همه نیروها و احزاب مخالف دیکتاتوری و مدافع آزادی و عدالت اجتماعی به توطئه شوم وخطرناک واپس گرایان است.
حزب توده ایران توطئه برضد میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی و اعمال فشار بر احزاب و سازمان های اصلاح طلب مخالف کودتا را به شدت محکوم کرده و بر پایه احساس مسئولیت ملی و انقلابی خود، برمبارزه متحد با استبداد ولایی و دولت کودتا تاکید و پافشاری می کند.

سایت حزب توده ایران
۲۶ ارديبهشت ۱٣٨۹ - ۱۶ می ۲۰۱۰

 

  

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

بازگشت به صفحه نخست