برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2022-07-03

نویدنو12/04/1401         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • رضاپهلوی در13خرداد1401 طی یک کنفرانس مطبوعاتی مسائلی را مطرح کرد که با واکنش طیف‌های مختلف جامعه از جمله نیروها و افراد چپ مواجه شد. گرایش‌های گوناگون چپ با استدلال‌های متفاوتی به گفته‌های رضا پهلوی دراین کنفرانس واکنش نشان دادند. برخی ازاین پاسخ‌ها و واکنش‌ها در سایت وزین اخبار روز بازتاب یافت. نویدنو برای ارائه نمای نسبتا مفصلی از این واکنش‌ها و پاسخ‌هابرآن شد تا مجموعه‌ای ازاین نوشته‌ها(بی آن‌که موافقت کاملی با مطالب عنوان شده در این مقالات داشته باشد) فراهم وآن‌رادراختیار خوانندگان گرامی نویدنو قراردهد.

 

چپ در پاسخ به سلطنت‌طلبی

رضاپهلوی در13خرداد1401 طی یک کنفرانس مطبوعاتی مسائلی را مطرح کرد که با واکنش طیف‌های مختلف جامعه از جمله نیروها و افراد چپ مواجه شد. گرایش‌های گوناگون چپ با استدلال‌های متفاوتی به گفته‌های رضا پهلوی دراین کنفرانس واکنش نشان دادند. برخی ازاین پاسخ‌ها و واکنش‌ها در سایت وزین اخبار روز بازتاب یافت. نویدنو برای ارائه نمای نسبتا مفصلی از این واکنش‌ها و پاسخ‌هابرآن شد تا مجموعه‌ای ازاین نوشته‌ها(بی آن‌که موافقت کاملی با مطالب عنوان شده در این مقالات داشته باشد) فراهم وآن‌رادراختیار خوانندگان گرامی نویدنو قراردهد. ما از آوردن بیانیه‌های سازمان ها واحزاب مختلف دراین رابطه عامدانه خودداری کرده ایم.

این مطالب ازیک سو بیانگر بضاعت نظری طیف چپ ایران است و از سوی دیگرضرورت مبارزه نظری بین طیف‌های مختلف چپ را برای ارائه آلترناتیوی برای تحول بنیادی جامعه ایران یادآور می‌شود. امیداست این مجموعه نقش تفکربرانگیزی دراذهان خوانندگان ایجاد نماید.

برای دریافت فایل کلیک کنید

 

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست