برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2022-06-01

نویدنو11/03/1401         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • در روزهای 27-29 ماه می، سازمان‌های جوانان کمونیست در دانشگاه‌های مقدونیه شرقی- تریس، مقدونیه مرکزی، و مقدونیه غربی کارزاری را برای ارسال پیامی قوی علیه تبدیل شهربه سکوی پرتابی برای جنگ و درگیرکردن کشور در جنگ امپریالیستی در الکساندروپولی برگزار کردند.

 

کارزار جوانان کمونیست یونان در الکساندروپولی

الکساندروپولی باید بندرخلق‌ها باشد، نه پایگاه یاهدف امپریالیست‌ها!

در روزهای 27-29 ماه می، سازمان‌های جوانان کمونیست در دانشگاه‌های مقدونیه شرقی- تریس، مقدونیه مرکزی، و مقدونیه غربی کارزاری را برای ارسال پیامی قوی علیه تبدیل شهربه سکوی پرتابی برای جنگ و درگیرکردن کشور در جنگ امپریالیستی در الکساندروپولی برگزار کردند. براساس موافقت‌نامه جدید یونان- امریکا درباره پایگاه‌ها، الکساندروپولی برای تاسیس پایگاه جدید امریکا انتخاب شده است، درحالی که این بندراز قبل برای انتقال سلاح‌ها و سربازان ناتو به اروپای شرقی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

مراسم در راه پیمایی سیاسی جایی به اوج رسید که تینو کاپتی، عضو هیئت سیاسی کمیته مرکزی جوانان کمونیست یونان، سخنرانی کرد. او تاکید کرد که " هر فردجوانی که نگران است و از تحولات خطرناک درمنطقه و درگیری یونان دراین تحولات رنج می‌برد، کسانی که نمی‌خواهند در وحشت جنگ مورد استفاده قرارگیرند، کسانی که قربانی شدن خلق‌ها برای سود افراد اندک را نمی‌پذیرند، کسانی که می‌خواهند همراه زندگی با خلق‌ها در صلح و برادری، برای دنیایی عادلانه و زیبا مبارزه کنند، درمبارزه همراه با جوانان کمونیست یونان علیه سیستمی که فقر و جنگ‌ها را افزایش می‌دهد درست به همین جا تعلق دارند! "

مراسم چندجانبه کارزار نمایشگاه‌های کتاب، کنسرت، و فعالیت‌های ورزشی را هم دربر می‌گرفت.

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست