برای آزادی ، دموکراسی ،صلح، استقلال و عدالت اجتماعی                         آزادی زندانیان سیاسی 
نویدنو -  کتاب - رحمان هاتفی  درباره ما -  بایگانی

2022-06-01

نویدنو11/03/1401         Print Friendly, PDF & Email      چاپ مطلب

 

  • ماکسیم تارکیوسکی درطی سخنرانی درمراسمی دراوایل ماه جاری درلیسبون موضع حزب کمونیست پرتقال در رابطه با جنگ روسیه – اوکراین را با بیان آن‌که نمی‌توان درک کرد که چگونه "کشوری دموکراتیک به داشتن حزب کمونیست ادامه می‌دهد!" مورد هدف قرارداد.

 

 

حزب کمونیست پرتقال اظهارات ضددموکراتیک انجمن‌های اوکراینی را محکوم می‌کند

درآن چه به نظر می‌رسد دخالت رسوایی در امور داخلی پرتقال باشد، رئیس یک انجمن پناهجویان اوکراینی، به اظهارات غیرقابل قبولی علیه حزب کمونیست پرتقال اقدام کرد.

ماکسیم تارکیوسکی درطی سخنرانی درمراسمی دراوایل ماه جاری درلیسبون موضع حزب کمونیست پرتقال در رابطه با جنگ روسیه – اوکراین را با بیان آن‌که نمی‌توان درک کرد که چگونه "کشوری دموکراتیک به داشتن حزب کمونیست ادامه می‌دهد!" مورد هدف قرارداد.

 تارکیوسکی ظاهرا با منعکس کردن سیاست ضد کمونیستی شدید دولت اوکراین، از سال 2015 که هرفعالیت حزب کمونیست اوکراین را ممنوع کرده است، تفکر آرزومندانه هم میهنان ملی‌گرا و ضد کمونیست خود را بیان کرد.

حزب کمونیست پرتقال در بیانیه‌ای اظهارات تارکیوسکی را به عنوان" اظهارات نفرت انگیزفاشیستی" که "ماهیت ضد دموکراتیک دولت کیف را فاش می‌کندو توهین تحمل ناپیزی به رژیم دموکراتیک درپرتقال را تشکیل می‌دهد!" محکوم می‌کند.

حزب کمونیست پرتقال خاطر نشان می‌کند که اظهارات رهبر انجمن ویژه پناهجویان اوکراینی نباید با کل جامعه مهاجرین و پناهجویان اوکراینی که حزب کمونیست پرتقال با آن‌ها ابراز همبستگی می‌کندمغشوش شود.

حزب کمونیست هم چنین تاکید کرد که چنین بیاناتی حاکی از بی احترامی کامل به دموکراسی و آزادی است که مدت طولانی است در اوکراین مستقرشده است، و نیروهای دموکراتیک و مستقل پرتقال را به محکوم کردن آن‌ها فراخواند.

 

از این قلم :

 

Share

Comments System WIDGET PACK

ادامه:

آرشیوماهانه

نقل مطالب نوید نو با ذکرمنبع آزاد است

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست