نویدنو -  کتاب -   رحمان هاتفی  درباره ما -  آرشیو

از همین قلم

 
 
 
 

2019-06-16

نویدنو  25/03/1398 

 

 

  • اتحاد سراسری بازنشستگان ایران مخالفت اکیدخودرا بابرنامه های خصوصی سازی دولت و سیاست های حمایتی مجلس اعلام نموده و همه زحمتکشان بویژه بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی را به اعتراض نسبت به سیاست های ضد بازنشستگان دولت و مجلس فرا می خواند.

 

اعلامیه اتحاد سراسری بازنشستگان ایران

بازنشستگان گرامی ! مستمری بگیران عزیز! زحمتکشان ایران!

 

دولت ومجلس کمر به نابودی صندوق ها واموال عمومی متعلق به مردم بسته اند .آنها صندوق ها را حیات خلوت خود می دانند و هر جا که به کمبود بودجه ومنابع بر می خورند دست به صندوق های ما برده‌ یا چوب حراج به اموال عمومی می زنند. آنها قصد توقف تاراج اموال عمومی و دست اندازی به منابع صندوق های بازنشستگی را ندارند.شاهد این مدعا سخنان علی لاریجانی ،رئیس قوه مقننه است که گفت:"هنوز دولت از نظر اقتصادی خیلی فربه است ودر حقیقت دولت کارگزار مناسبی برای امور اقتصادی نیست."/ ایسنا

همچنین سخنان روحانی خطاب به مجلس در سال گذشته بود:"یادش بخیر روزگاری که صندوق ها سرپا بودند ومی شد از آنها برای حل مشکلات برداشت کرد"/ایلنا

آقای روحانی به جای اینکه بدهی ۲۰۰ هزارمیلیاردی صندوق تامین اجتماعی را بپردازد با تامین بیش از ۷۰درصد از هزینه طرح شکست خورده «تحول سلامت» و پرداخت ماهانه مبلغ ۲۳۰۰میلیارد تومان به بیمه۲۶ گروه خاص از جیب کارگران و مشترکان صندو ق تامین اجتماعی ضربات مهلکی بر سازمان تامین اجتماعی وارد کرده است. وبه این هم راضی نشده اند وقصددارندبا ادامه خصوصی سازی شرکت های سرمایه گزاری تأمین اجتماعی (شستا) که متعلق به بازنشستگان و کارگران وبیمه شدگان است میخ آخر را به تابوت تامین اجتماعی بزنند.

 در این بین مجلس نیز همسو با دولت به قصد بی نصیب نماندن از غارت  باقیمانده اندوخته  های مردم با استیضاح و برکناری ربیعی (وزیر کار سابق)نیت خود را در دعوای جناحی برای دست یابی به پست مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی و عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی  (شستا) آشکار نمود.

تجربه ده ها ساله ی ما نشان می دهد که  طبقات حاکم از طریق دولت دولت و مجلس،تا تصاحب و غارت  آخرین دارایی های عمومی ازپا نخواهند نشست. به همین خاطر امروزه، مقابله با تاراج و غارت اموال مردم ، وظیفه حیاتی وفوری همه بازنشستگان، کارگران، کارمندان، کشاورزان و زحمتکشان ایران است.

اتحاد سراسری بازنشستگان ایران مخالفت اکیدخودرا بابرنامه های خصوصی سازی دولت و سیاست های حمایتی مجلس اعلام نموده و همه زحمتکشان بویژه بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی را به اعتراض نسبت به سیاست های ضد بازنشستگان دولت و مجلس فرا می خواند.

همه باهم در تجمع اعتراضی  روز ۲۸ خرداد در مقابل مجلس شورای اسلامی ،در اعتراض به سیاست های دولت ومجلس  شرکت کنیم.

 

           اتحادسراسری بازنشستگان ایران

 

Comments System WIDGET PACK

Share

بازگشت به صفحه نخست

مطلب را به بالاترین بفرستید: Balatarin

 

نامه ها ومقالات خودرا به نشانی webmaster@rahman-hatefi.net  بقرستید

انتشار اخبار، مقالات و بیانیه ها در این صفحه الزاماً به معنای تایید آن‌ها نیست
 
    اشتراك در نویدنو

  

نشانی پست الکترونیک: